OM KURS

Excellence i utdanning: den høyeste rating i den brasilianske Ministry of Education (MEC). Tilhørighet til den anerkjente UNICID Helse Area, bruker School of Medicine annen undervisning-læringsmetode, student-sentrert. Den problembasert læring (PBL - problembasert læring) muliggjør tverrfaglig og helhetlig tilnærming til helsetilstanden i befolkningen, understreker humanistisk holdning og etikk på yrket og pasienten, i virkeligheten av Unified Health System of Brazil (SUS) . Fra begynnelsen, skal studenten oppfordres til å utvikle klinisk resonnement og lære å ta avgjørelser basert på vitenskapelige bevis. I tillegg utfører internatskole i de beste helseinstitusjoner i byen, som Hospital for Statens tjenestemenn, kommunale barnesykehus Child Jesus og Maternity Hospital Leonor Mendes de Barros. Praktisk anvendelse i ulike scenarier: grunnleggende helse enheter, poliklinikker, akuttmottak og sykehus med middels og høy kompleksitet.

Arbeidsmarked

Profil: legen med sterk klinisk trening, kritisk, reflekterende, med inkorporering av etiske og humanistiske verdier i profesjonell praksis. Det er forpliktet til utviklingen av statsborgerskap og overgangen til et mer rettferdig samfunn, og som gir tilgang til produksjon av helse for alle brasilianere. Denne profesjonelle står overfor problemer av ulike slag, og skal svare med humanisme, teknisk kvalitet og passer i sammenhengen, slik at den enkelte og samfunnet oppnå best livskvalitet. Å være en lege er å være en vitenskapsmann og spore fremdriften av vitenskap og samtidig, omsorgsperson, etisk og følsomme for menneskelig lidelse, alltid søker nye svar på sosiale behov. Nye muligheter. Den tradisjonelt liberale karakter medisin har endret seg vesentlig i nyere tid i Brasil. Mange av de mer enn 260.000 leger som arbeider i land annet selvstendig næringsdrivende arbeidsreiser som ankommer til å samle tre eller flere jobber. Nye felt av arbeid, derimot, er å styrke, for eksempel familie medisin, geriatri (vurderer aldringen av befolkningen), bildebehandling eksamener, orthomolecular medisin, homeopati, akupunktur og områder som fokuserer på høyteknologi.

DIFFERENSIAL

The Medical School samler høyt kvalifiserte lærere, infrastruktur på en annen campus (Campus UNICID ¿Pines), designet eksklusivt for å møte alle behovene som kreves av kurset, og laboratorier utstyrt med den nyeste teknologien enheter. Blant de viktigste forskjellene er det nyeste og avansert simulert Hospital, hvor UNICID pioner, slik internasjonal sertifisering. Det er en avansert realistisk simulering opplæringssenter utviklet i hifi-rom. Simulatorene / robotene er den nyeste generasjonen i markedet, har komplisert programvare, de eneste som jobber med trådløs, slik at full mobilitet for ulike miljøer. Disse high-fidelity simulatorer er organisert i tre senger i en menighet og to akuttmottak, hvorav ett med fokus på omsorg for gravide og fødsel, inkludert å ha en gjenopplivning av nyfødte enhet. I tillegg til de simulerte Hospital, har kurset to plasser for medisinsk ferdighetstrening, hvorav den ene har 20 kontorer for å utføre OSSE (Objective strukturert klinisk undersøkelse). Disse andre områdene har flere dukker og simulatorer som lar gjennom overvåket praksis, opplæring av essensielle medisinske ferdigheter til utøvelse av profissão.O Morfologisk Laboratory, som nå har dobbelt så stor gulvplass har flere fagfelt, blant andre. I tillegg har UNICID Medicine en moderne og avansert kirurgisk teknikk Laboratory og Funksjonell Practices Laboratory begge koblet til kvalifiserte forskningslaboratorier, som gjør at lærere og studenter til å utvikle høy kvalitet på vitenskapelig forskning. For ikke å nevne den eksklusive kurset og de to datarom Library. Alle utformet for å sette studentene i stand til å komme mer forberedt på de praktiske aktiviteter. Likevel, UNICID Medicine Global Health Læring medlems oportunities ¿GHLO, et konsortium opprettet av American Association of Medical Colleges. Dette er en pedagogisk utvekslingsprogram i helsevesenet, som inkluderer amerikanske medisinske universiteter, blant annet på forskjellige steder i verden. I Brasil, vi er pionerer i dette samarbeidet, noe som vil lette studenter de siste to årene av medisinsk tilgang til internasjonale valg etapper, favoriserer utveksling av viktig informasjon for å gjøre dem i stand til å jobbe med forskjellige mennesker og realiteter i helse, utvide den kulturelle dimensjonen og for å lære om ulike helsesystemer og tilnærminger til helsetjenester i andre nasjoner.

Vestibular 2 016

Fares er gyldige for freshman (freshmen) 2016.

Den første halvdelen av kurset er delt inn i syv like store deler (skole + 6 avdrag) av R $ 7,106.91 Verdi for betaling på femte arbeidsdag i måneden

Program undervist i:
Portuguese (Brazil)

Se 1 flere kurs fra Universidade Cidade de São Paulo (UNICID) »

Dette kurset er Campusbasert
Startdato
Duration
12 semestre
Heltid studier
Pris
7,106 BRL
Den første halvdelen av kurset er delt inn i syv like store deler (skole + 6 avdrag)
Deadline
Etter sted
Etter dato