Bachelor i Rio de Janeiro i Brasil

Topp Bachelorgrad studier i Rio de Janeiro i Brasil 2018

Master

En bachelor er en akademisk grad program som hjelper forberede studentene på et fremtidig karriere eller å fortsette sin utdanning. Bachelorgrader kan være tjent inn på tre til fem år, avhengig av elevenes prestasjoner, samt kravene til hvert enkelt studium.

Brasil tilby høyere utdanning som er delvis finansiert for de studentene som ønsker å forfølge avansert utdanning. De må være mellom 18 og 35 år. Denne høyere utdanningssystemet gjør elevene til å lære praktiske ferdigheter som gjør dem i stand til å møte det 21. århundres utfordringer.

Denne byen har mange fasiliteter å tilby utdanning på alle nivåer. Noen av de bemerkelsesverdige universiteter og høyskoler i denne byen er Rio de Janeiro State University og føderale universitetet i Rio de Janeiro.

Bachelorgrad studier i Rio de Janeiro i Brasil

Les mer

Medisin

Universidade Iguaçu (UNIG)
Campus Heltidsstudier 12 - 12 semestre March 2019 Brasil Rio de Janeiro

The Medical School (BS) tilbys på Campus Nova Iguaçu, i heltid, som varer 12 semestre, med total arbeidsbelastning på 7990 timer klasse. [+]

The Medical School (BS) tilbys på Campus Nova Iguaçu, i heltid, som varer 12 semestre, med total arbeidsbelastning på 7990 timer klasse.

Læreplanen planen~~POS=HEADCOMP organisasjon

Bygging av kunnskap i en integrert og koordinert måte i en læreplan guidet av kompetanse krever en gjennomtenkning av pedagogisk kultur fokusert kurs for engasjement av undervisningen gruppen. Den måten å jobbe kollegialt mål en kritisk forståelse av helse virkeligheten og opplæring av menneskelige profesjonell, reflekterende, aktiv, demokratisk og forpliktet til sosiale problemer. Denne bredere syn på undervisning og læring krever en ny holdning til læreren i forhold til tidligere kunnskap, behov og interesser, og hver elev lærer rytmer. ... [-]


Fysioterapi

Universidade Iguaçu (UNIG)
Campus Deltid 10 - 10 semestre March 2019 Brasil Rio de Janeiro

The Department of Physical Therapy (Bachelor) tilbys i Campi Nova Iguaçu og Itaperuna nattskift på 4200 timer og varige 10 semestre. [+]

The Department of Physical Therapy (Bachelor) tilbys i Campi Nova Iguaçu og Itaperuna nattskift på 4200 timer og varige 10 semestre.

pensum

I løpet av Bachelor of Physiotherapy - Campus Nova Iguaçu tilbys med total arbeidsbelastning på 4200 timer for å bli betalt i minst fem (5) år, i samsvar med resolusjon CNE / CES nº 4/2009. Det pedagogiske prosjekt i løpet av Bachelor of Physiotherapy - Campus Nova Iguaçu - sørger for tilførsel av LBS som valgfritt kurs i programmet, som forutsatt i lovgivningen for ungkarer. Læreplanen av kurset ble utviklet og har blitt stadig revidert for å møte de reelle behovene til studentene og endringene foreslått av lærerne, etter evaluert. Dermed forblir denne strukturen oppdatert og følge de nasjonale læreplanen.... [-]


Psykologi

Centro Universitário Celso Lisboa (UCL)
Campus Heltidsstudier 10 semestre March 2019 Brasil Rio de Janeiro

Kurset of Psychology Celso Lisboa har som mål å gjøre det mulig psykologer og lærere til å gripe inn i det sosiale feltet, noe som gir en integrert opplæring i form av flerfaglighet, fleksibilitet og kreativitet, fra en gjeldende syn på psykologi. [+]

Kurset of Psychology Celso Lisboa har som mål å gjøre det mulig psykologer og lærere til å gripe inn i det sosiale feltet, noe som gir en integrert opplæring i form av flerfaglighet, fleksibilitet og kreativitet, fra en gjeldende syn på psykologi.

Opplæring av psykologer

Psykologien løpet av Celso Lisboa danne generell profesjonell med ekspertise i vekt i Corporate psykologi og klinisk psykologi. Fra syvende periode studentene kan velge mellom to vektlegging: Clinical Psychology (EF) og Institutional Psychology (EI).

Profesjonelle markedet:

Psykolog dannet av Celso Lisboa kan handle på:

Clinic - fremme forebyggende tiltak og justering av til sitt sosiale miljø Organisasjoner og institusjoner - administrere den menneskelige faktor og dens forhold til arbeid og yrker; Sykehus - fremme velferd for pasienter og menneskeliggjøring av helseteam; Pedagogisk område - å forske og utvikle undervisningen-læringsprosessen i ulike dimensjoner (affektive, sosiale og kognitive); Juridisk område - barnevernet familiebaner,, fengselssystemer og institusjoner for ungdomsforbrytere; Sports-området - evaluering av motiverende og emosjonelle tilstander i utøvere, trenere og lag i lag og individuelle idretter; Akademisk forskning - drive forskning i offentlige og private institusjoner, samt engasjert i undervisning på høgskolenivå. ... [-]

Biomedisin

Universidade de Franca (UNIFRAN)
Campus Deltid 8 - 8 semestre March 2019 Brasil Rio de Janeiro Sao Paulo + 1 fler

Den faglige opplæring av utdannet profesjonell i biomedisin ved Universitetet i Franca, styres i profilen til generell og humanistisk utdannelse, til å arbeide i helseforebyggende og profileringsarbeid innenfor de høyeste kvalitetsstandarder og etiske prinsipper. Den nye pedagogiske høyere lavere grad i biomedisin prosjektet bidrar til forbedring av ferdigheter og kompetanse i faglig innenfor arbeidsmarkedet perspektiv. [+]

I løpet

Den faglige opplæring av utdannet profesjonell i biomedisin ved Universitetet i Franca, styres i profilen til generell og humanistisk utdannelse, til å arbeide i helseforebyggende og profileringsarbeid innenfor de høyeste kvalitetsstandarder og etiske prinsipper. Den nye pedagogiske høyere lavere grad i biomedisin prosjektet bidrar til forbedring av ferdigheter og kompetanse i faglig innenfor arbeidsmarkedet perspektiv.

arbeidsmarked

Biomedisinsk er den personen som forfølger aktiviteter knyttet til klinisk analyse, toksikologisk analyse, blodbank, molekylærbiologi, cytologi, bildeanalyse, miljøanalyse, matvitenskap, produksjon og analyse av biobasert, ekstra perfusjon, vitenskapelig forskning, kompetanse, akupunktur , estetisk biomedisin, undervisning, koordinering av posisjoner, revisjon og sanitarista.Com teknologiske utviklingen, har den biomedisinske banen utvidet hovedsakelig i molekylær onkologi, bioteknologi, på assistert menneskelig reproduksjon og bioteknologi.... [-]


Utdannet: Ernæring

Universidade do Grande Rio Professor José de Souza Herdy (UNIGRANRIO)
Campus Heltidsstudier March 2019 Brasil Rio de Janeiro

Kurset for ernærings- tar sikte på opplæring av generalist, humanistiske og kritiske fagfolk overfor de helsemessige behovene til befolkningen, hovedsakelig søker opprykk, forebygging og vedlikehold av helsen til den enkelte. [+]

Kurset

Kurset for ernærings- tar sikte på opplæring av generalist, humanistiske og kritiske fagfolk overfor de helsemessige behovene til befolkningen, hovedsakelig søker opprykk, forebygging og vedlikehold av helsen til den enkelte. Den profesjonelle er kvalifisert til å vite, vurdere, forklare og gripe inn i helsetilstanden, spesielt for mat og human ernæring i sine individuelle og kollektive. Den profesjonelle vil bli rettet oppfylle følgende ferdigheter og evner: planlegging, organisering, ledelse og oppsyn av mat og ernæring tjenester; evaluering av individuell ernæringsstatus og kollektiv; utarbeidelse og formidling av sykehus, poliklinisk og kontor for ernæring og dietetics med resept, planlegging, organisering, oppfølging og evaluering diett for de syke.... [-]


Grad: Medisin

Universidade do Grande Rio Professor José de Souza Herdy (UNIGRANRIO)
Campus Heltidsstudier March 2019 Brasil Rio de Janeiro

Den medisinske skole søker å fremme tverrfaglighet som en betingelse for konsolidering av spesialisert kunnskap. [+]

Kurset

Den medisinske skole søker å fremme tverrfaglighet som en betingelse for konsolidering av spesialisert kunnskap. Metodikken er basert på samspillet mellom grunnforskning og kliniske disipliner, integrasjon mellom teoretisk kanalen og praktisk, i alle sykluser av liv og eksponeringen av studenter til de ulike nivåer i helsetjenesten kompleksitet siden strømmer innledende kurset. Den Unigranrio forplikter seg til å trene en lege med ferdigheter og kompetanse til å handle på helsesykdomsprosessen, basert på etiske og vitenskapelige prinsipper, individuelt og / eller kollektivt, og oppløsningen på de mest utbredte fare for helsen. Den medisinske skolen har vedtatt et treningsprogram der studenten har en aktiv rolle og anta økende ansvar i å bygge din kunnskap. Som gjenstand for læring og å ha læreren som tilrettelegger av undervisningen-læringsprosessen studenten bør være kjent med de aktuelle problemene i helsevesenet.... [-]