$close

Filtre

Se resultater

Bachelorgradgrader i Atherton i USA 2022

En bachelor er en fire-årig utdanning som tillater elevene å velge sin konsentrasjon og fagområde. Mange skoler tilbyr deltids skolegang alternativer, slik at studenter som ønsker å tjene en bachelorgrad kan gjøre det selv om man jobber eller omsorg for familien.The United States of America er et stort land i Nord-Amerika, ofte referert til som "USA ", den "US ", den "United States ", "… Les mer

En bachelor er en fire-årig utdanning som tillater elevene å velge sin konsentrasjon og fagområde. Mange skoler tilbyr deltids skolegang alternativer, slik at studenter som ønsker å tjene en bachelorgrad kan gjøre det selv om man jobber eller omsorg for familien.

The United States of America er et stort land i Nord-Amerika, ofte referert til som "USA ", den "US ", den "United States ", "America ", eller rett og slett "the States ". Amerikanske universiteter er finansiert av "undervisning " ladet til studenten, som ofte er ganske dyrt, svært ofte nå inn i titusenvis av dollar per år.

Bachelorgrad studier i Atherton i USA

Minimér
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Menlo College
Atherton, USA

Psykologi er studiet av menneskesinnet. Psykologer hjelper oss å bedre forstå oss selv og våre relasjoner i den raskt skiftende verden rundt oss. Noen av spørsmålene vi stille ... +

Psykologi er studiet av menneskesinnet. Psykologer hjelper oss å bedre forstå oss selv og våre relasjoner i den raskt skiftende verden rundt oss. Noen av spørsmålene vi stiller – og svarer – hos Menlo College inkluderer: Hvorfor oppfører vi oss på visse måter personlig kontra online? Hvordan påvirker hjernen vår tiltrekning til andre og vårt engasjement i arbeids- eller skoleverdenen? Hvordan kan vi støtte marginaliserte befolkninger på skolen eller jobben og i lokalsamfunnene våre? Hva kan psykologer bidra med til idrettsutøvernes prestasjoner? Hvordan påvirker berikede eller fattige miljøer akademiske og profesjonelle prestasjoner? Hvordan kan vi drive og formidle forskning som er etisk ansvarlig og respekterer flere livserfaringer? Hva utgjør vår identitet, og hvordan utvikler den seg gjennom livene våre? Hvordan kan vi bruke vitenskapelig vitenskap og metoder for å hjelpe mennesker til å leve tilfredsstillende? Hvordan kan vi bedre forstå og behandle psykiske lidelser samtidig som vi fremmer velvære? Hvordan kan vi trives sosialt, psykisk og fysisk fra ungdom til sent i livet? For å hjelpe oss med å svare på disse spørsmålene, laget psykologfakultetet programmet Mission for å fremme velvære for enkeltpersoner og lokalsamfunn ved å øke bevisstheten om psykologiske, sosiale, kulturelle og biologiske påvirkninger på menneskelig vekst og utvikling. For å oppnå psykologiprogrammet Mission, vedtar fakultetet en visjon der studentene oppfordres til å se menneskelig atferd fra både mellommenneskelige og intrapersonlige perspektiver, og undersøke sine egne erfaringer i lys av forhold til andre. Små klasser bringer fakultetet og studenter sammen for å jobbe med og utfordre hverandre for å sette og oppnå akademiske, personlige og profesjonelle mål. Disse utviklingsnettverkene av fakultetet og jevnaldrende hjelper studentene til å kjenne seg selv, bygge på deres styrker og overvinne svakhetene deres for å identifisere hva de ønsker å oppnå i verden. Hos Menlo gir vi et sterkt grunnlag for en lavere psykologigrad gjennom en generell øvre divisjonspsykologipensum mens vi utforsker aktuelle psykologiske problemstillinger, inkludert identitetsutvikling, interkulturelle relasjoner og kjønn i sosiale organisasjoner. Læreplanen for psykologi støttes av fire pilarer innen psykologisk vitenskap: biologisk påvirkning på atferd; antecedenter og behandlinger av psykopatologi; individuelle og kulturelle forskjeller i personlighet; og utviklingsendring gjennom livet. Psykologistudenter velger fra kjernevalgfag i psykologi, liberal arts og business for å individualisere deres utforskning av menneskelig atferd i mange sosiale og organisatoriske sammenhenger med et øye mot forskerskole og profesjonelle stillinger. To signaturpedagogikk demonstrerer integreringen av teori og praksis som er et kjennetegn ved psykologipensum: anvendte felterfaringer og senioroppgaven om et emne av personlig og faglig relevans. Fokuset på sterk teoretisk forståelse og konseptuelle applikasjoner som retter seg mot individuelle interesser forbereder studentene på en mengde veier, inkludert karrierer og doktorgradsstudier innen områder som rådgivning, menneskelige tjenester, rehabilitering, utdanning, juss og næringsliv. Uansett hva du velger, vil du være klar når du forlater Menlo. American Psychological Association (APA 2013) anbefaler fem klynger av læringsmål og -resultater for å sikre at alle psykologiutdannede har kunnskapen og ferdighetene som forventes på lavere nivå – og karriereberedskapen til å nærme seg forskerskolen og en rekke yrkesroller. Baccalaureate-nivåene til disse klyngene er vevd gjennom pensum for psykologi. Kunnskapsgrunnlag i psykologi: Konseptuelt betyr dette målet at studentene har en rimelig bredde og dybde av «nøkkelbegreper, prinsipper og overordnede temaer i psykologien» (APA, 2013, s. 15). Operativt vil studentene fullføre en omfattende vurdering av kjernekompetansen i læreplanen: psykologiske lidelser, levetidsutvikling, biopsykologi og personlighetsteori. Vitenskapelig undersøkelse og kritisk tenkning: Konseptuelt betyr dette målet at elevene kan «bruke vitenskapelig resonnement for å tolke psykologiske fenomener» (APA, 2013, s. 20). Operativt designer og gjennomfører studentene Senior Thesis Capstone-prosjektet som demonstrerer psykologisk informasjonskompetanse og standarder for forskningsdesign, kritikk og analyse. Etisk og sosialt ansvar i en mangfoldig verden: Konseptuelt betyr dette målet at studentene kan "anvende etiske standarder for å evaluere psykologisk vitenskap og praksis" (APA, 2013, s. 26) i et mangfoldig globalt samfunn. Operativt demonstrerer studentene oppmerksomhet til psykososiale spørsmål fra ulike populasjoner og etisk praksis for forskning og menneskelige tjenester gjennom hele læreplanen, og kulminerer med deres kritikk av en litteratursamling i senioroppgaven. Kommunikasjon: Konseptuelt betyr dette målet at studentene «viser effektive skriftlige...og presentasjonsevner» (APA, 2013, s. 30). Operativt demonstrerer studentene skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner ved å gjennomføre og skrive en analytisk litteraturgjennomgang av et sentralt sosialpsykologisk problem og muntlig presentere funnene sine for et offentlig publikum i senioroppgavens hjørnestein. Profesjonell utvikling: Konseptuelt betyr dette målet at studentene «utvikler meningsfull faglig retning for livet etter endt utdanning» (APA, 2013, s. 16) som anvender «psykologisk innhold og ferdigheter til deres karrieremål». Operativt kan kursinnhold, senioroppgaveprosjekter og muligheter for frivillige eller praksisplasser brukes til å utforske ulike retninger for sysselsetting og forskerskole. Professorer Mark Hager -
Bachelor
Fulltid
4 år
Engelsk
aug. 2022
Campus