Doktorgrad i ernæring
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Barcelona, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Introduksjon
FUNIBER slutter seg til erfaring og ressurser til det internasjonale Ibero-American University og Technological University of Panama for å tilby solid vitenskapelig og profesjonell trening til samfunnet for å nå den høyeste akademiske graden: Doctor, i en forskningsrekke.
Disse doktorgradsprogrammene gir en profil orientert mot profesjonell forskning og har et utmerket akademisk nivå og en fleksibel og skreddersydd pensumdesign som lar doktorgradsstudenter oppnå passende forberedelser for deres interesser og global kunnskapsutvikling. Målet med dette programmet er å utdanne leger som bidrar til den menneskelige, vitenskapelige og teknologiske utviklingen av samfunnet. De essensielle egenskapene til programmet er: - Å være i besittelse av master/mastergrad. - Ta et studieprogram tilpasset studentens opplæring, interesser og oppgavetema. - Overvinne 4 studiefaser: Veiledning, undervisning, forskning og fullføring av oppgaven. - Studer i avstandsmodus.
Læreplan
PhD i prosjekter
- Miljø
- Bedriftsledelse
- TIC
- Kommunikasjon
- Organisasjon
- Helse og ernæring
- Kvalitet
- Energi
- Arkitektur
- Sikkerhet
- Turisme
- Engineering
- Industriell teknologi
PhD i utdanning
- Didaktikk Anvendt didaktikk og pedagogisk psykologi Språkdidaktikk og anvendt lingvistikk Didaktikk i musikkpedagogikk Didaktikk i kroppsøving Utdanning og helse
- Miljøundervisning
- Utdanning og kultur
- utdanningsøkonomi
- Læringsfaktorer i utdanning
- Veiledning og veiledning i utdanningssystemet
- Utdanningsteknologi, pedagogisk innovasjon med IKT
- Organisering og ledelse av utdanningssentre
- Design og pensumrådgivning i utdanningssentre
- Oppmerksomhet på mangfold, spesialundervisning og inkluderende opplæring
- Lærer trening
- Evaluering av sentre og lærere for kvaliteten på undervisnings-læringsprosessen.
- Pedagogisk forskningsmetodikk.
- Kommunikasjon.