Entry-Level Occupational Therapy Doktorgrad

Generelt

Programbeskrivelse

115676_pexels-photo-339619.jpegMatthias Zomer / Pexels

Vår opptreden nivå doktor i arbeidsterapi (ELOTD) er designet for studenter å skrive inn med en grad i et annet felt enn OT. Studentene vil oppleve et spennende program som kombinerer en mangfoldig læreplan, forskning, service læring og feltarbeid. Vårt program forbereder studentene til å uteksaminere seg som generalist, klar til å jobbe i alle områder av feltet, samtidig som de fremmer lederegenskaper, slik at elevene våre kan komme frem som topputøvere og forskere innen ergoterapi. Vi tror at vårt program kan lære våre studenter å være autorisert, nyskapende, utdannet og inspirert i yrketerapi.

Læringsmål

I tradisjonen med Tufts University og Boston School of Occupational Therapy, streber vi etter å utdanne, inspirere, innovere og styrke :

Utdanne: Studentene vil forstå at profesjonell utdanning og stipend på kandidatnivå er en kontinuerlig (livslang) prosess.

  • Studentene vil bli selvstyrte elever og ta eierskap av sin egen personlige pedagogiske reise.
  • Studentene vil forstå at læring foregår både i og utenfor klasserommet og fortsetter som et kritisk stykke profesjonell vekst / profesjonalitet.
  • Studentene vil forstå og reflektere over betydningen av "okkupasjon" på sitt dypeste nivå.
  • Studentene vil nærme seg inter-profesjonelle og samarbeidsrelasjoner med åpenhet, kreativitet og fleksibilitet i å tenke, med klienter, lag og serviceavgivelsesinnstillinger.

Inspirasjon: Studentene vil foresle seg som ledere og bytte agenter innen yrkeshelsetjenesten.

  • Studentene skal lage unike samarbeid mellom faglige relasjoner
  • Studentene skal utforme og gjennomføre bevisstøttede tiltak for å informere om beste praksis
  • Studentene vil kapitalisere ressurser for å skape og implementere teknologiløsninger for kundenes fordel
  • Studentene vil reflektere over deres sosial-emosjonelle intelligens og utvikle kompetansen til å definere deres lederstil og områder for fortsatt vekst innenfor et etisk objektiv / rammeverk

Innovate: Studentene vil gi nyskapende og meningsfylte tjenester basert på klient-sentrert menneskelig yrke over en levetid.

  • Studentene vil verdsette den holistiske tilnærmingen og tankegangen ergoterapeutene bruker når de jobber med klienter.
  • Studentene skal utvikle et entreprenørskapssett for å skape ny programmering for tradisjonelle og nye praksisområder.
  • Studentene skal utforme og utvikle innovative programmer i nye praksisområder med oppfinnsomhet og en entreprenørlins.

Styrk: Studentene skal utvikle seg til ledere med en lidenskap for samfunnsengasjement som kan adressere nåværende og fremtidige yrkesbehov hos individer, befolkninger, samfunn og helsevesen.

  • Studentene vil bli nye ledere med en lidenskap for samfunnsengasjement; adressere yrkesbehov på nivå med individ, befolkning, samfunn og helsevesen.
  • Studentene vil forkynne for seg selv, yrket og for klienter som baner vei for nyskapende søknad og stipend i dagens og fremtidige praksis.
  • Studentene skal skape intervensjoner informert av prinsipper om klient-sentrert omsorg, kundens miljø og informert av bevis.

Søknadskrav

  • Påmeldingsavgift
  • CV / CV
    • Vennligst ta med skygge / frivillige timer
  • Personlig uttalelse
  • Vennligst oppgi dine grunner for å bestemme deg for å gjøre oppgradering i feltet du har valgt. Vi er spesielt opptatt av at du dekker disse punktene (maks. 3 sider):
  • Hvilke tidligere erfaringer og forpliktelser har ført deg til å vurdere å søke om opplæring?
  • Hva er hovedmålene dine i å søke nå?
  • Hvordan tror du dette Tufts-programmet vil hjelpe deg i jakten på dine mål og yrke?
  • Skriveeksempel
  • Tufts University Department of Occupational Therapy vurderer mangfold på ulike måter - livserfaringer, personlig identitet, meningsfylte aktiviteter, måter å tenke og kommunisere på, og mange andre menneskelige og miljømessige faktorer. Vi tror sterkt på at den unike bakgrunnen til studentkåren vår bidrar til å berike den pedagogiske opplevelsen av vårt program og arbeidstilbudet. Fortell oss om et aspekt av bakgrunnen din, og hvordan du føler at dette vil berike vårt program og arbeidstilsynet. (2 sider maks)
  • Offisielle GRE-poeng
  • GRE poengsum er ikke nødvendig for nåværende Tufts undergraduates.
  • Offisiell TOEFL eller IELTS, hvis aktuelt
  • Avskrifter
  • Tre anbefalingsbrev
  • Det kreves kun to referansehenvisninger for dagens Tufts University bachelor og sertifikat studenter.
  • Sertifikat for hepatitt B-vaksinasjon
  • Vennligst send til avdelingen direkte
  • Forutsetninger
  • Alle Forkunnskaper må bestås med en karakter på B- eller bedre og tatt på akkreditert høyskole. Vi aksepterer ikke online eller hybrid kreditt for noen av våre forutsetninger kurs arbeid.
  • Ett kurs i unormal psykologi eller psykopatologi
  • Ett kurs i utvikling av mennesker / livslang utvikling (vil akseptere et kurs innen barneutvikling eller utviklingspsykologi)
  • En generell kurs innen psykologi, sosiologi, antropologi
  • Ett kurs i menneskelig cellebasert biologi eller menneskelig anatomi. Minst en av dine vitenskapelige forutsetninger må inneholde et laboratorium
  • Ett kurs i menneskelig fysiologi. Når anatomi og fysiologi tas som et kombinert kurs, (A
  • Ett kurs i innledende statistikk.
Sist oppdatert May 2019

Om skolen

Graduate programs at Tufts University's Graduate School of Arts combine the atmosphere of a liberal arts college with the state-of-the-art technological resources of a research institution. World-clas ... Les mer

Graduate programs at Tufts University's Graduate School of Arts combine the atmosphere of a liberal arts college with the state-of-the-art technological resources of a research institution. World-class researchers, personal mentoring, collaborative laboratory facilities, and industry partnerships equip Tufts students with the skills to excel in their chosen specialties and pursue their careers with passion and commitment. Minimér