MSc Arbeidsterapi (Pre-registrering)
University of Lincoln
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Lincoln, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* for internasjonale studenter | hjemmestudenter: £9 250
Oppdag Lincoln uansett hvor du er i verden
Våre webinarer, fagmesterklasser, spørsmål og svar og studentpanelsamtaler er en fin måte å oppdage hvordan det er å bo og studere ved University of Lincoln .
Introduksjon
MSc Occupational Therapy (forhåndsregistrering) er et vitenskapsbasert program designet for å forberede kandidater til arbeid i en rekke omgivelser, inkludert helseorganisasjoner, sosialtjenester, bolig, utdanning, frivillige organisasjoner eller som uavhengige utøvere.
Dette programmet passer for de som ønsker å oppfylle eller arbeide for å oppfylle sitt potensiale som ergoterapeut, for å fremme funksjon, livskvalitet og realisering av potensiale hos mennesker som opplever yrkesdeprivasjon, ubalanse eller fremmedgjøring. De mener at aktivitet kan være et effektivt medium for å utbedre dysfunksjon, lette tilpasning og gjenskape identitet.
Ergoterapeuter jobber med voksne og barn i alle aldre med et bredt spekter av forhold; oftest de som har vanskeligheter på grunn av en psykisk helsesykdom, eller fysiske eller læringsvansker. Kurset søker å utvikle ferdigheter, kunnskap og selvtillit som trengs for å jobbe i en rekke komplekse og dynamiske helse- og sosialmiljøer.
Studenter i dette kurset oppfordres til å sette pris på og forstå gjeldende ergoterapipraksis samtidig som de er kritiske i sin tilnærming til å utvikle nye, innovative og evidensbaserte intervensjoner. Det er tverrprofesjonelle komponenter i kurset som er designet for å utvikle utøvere som er profesjonelle, medfølende, trygge, reflekterende og autonome. Å jobbe med jevnaldrende fra andre yrker, inkludert fysioterapi, sykepleie, jordmor og sosialt arbeid, bidrar til å fremme teamarbeid, samarbeid og anvendelse av forskningskompetanse i transformasjonen av helse- og sosialtjenester.
Prioritering av undervisning ansikt til ansikt
Ved University of Lincoln streber vi etter å sikre at studentenes erfaring er engasjerende, støttende og akademisk utfordrende. Gjennom koronaviruspandemien har vi tilpasset oss myndighetenes veiledning for å holde våre studenter, ansatte og samfunnet trygge. Alle gjenværende Covid-19 juridiske restriksjoner i England ble opphevet i februar 2022 under regjeringens plan for å leve med Covid-19, og vi har omfavnet en trygg tilbakevending til personlig undervisning på campus. Der det er hensiktsmessig, forbedres ansikt-til-ansikt undervisning ved bruk av digitale verktøy og teknologi og kan suppleres med nettbaserte muligheter der disse støtter læringsutbytte.
Vi er fullt forberedt på å tilpasse planene våre dersom endringer i myndighetenes veiledning gjør dette nødvendig, og vi vil bestrebe oss på å holde nåværende og potensielle studenter informert.
Egenskaper
University of Lincoln er hjemmet til Community and Health Research Unit (CaHRU), som er forskningssenteret for School of Health and Social Care. CaHRU driver verdensledende tverrfaglig forskning med tjenestebrukere, helsepersonell og organisasjoner for å øke helse og velvære på tvers av helse-, sosial- og omsorgstjenestene i tredje sektor. CaHRU er alliert med Lincoln Institute for Health. Lincoln Institute for Health (LIH) er et universitetsdekkende tverrfaglig forskningssamarbeid som utfører internasjonalt utmerkede studier i verdensklasse fra "celle-til-samfunn"
I det andre året kan studentene ha muligheten til å gå på en "rollefremvoksende plassering" hvor de vil kunne utforske og begrunne den mulige rollen til en ergoterapeut i en organisasjon. Mulighetene for dette er vidtfavnende og mangfoldige, og studentene kan utvikle muligheter innen interesseområder med støtte fra lærerstaben.
"Denne informasjonen var korrekt på tidspunktet for publisering (juli 2023)"
Opptak
Læreplan
Hvordan du studerer
Samarbeid er en sentral del av denne mastergraden og studentene oppfordres til å lære med og fra annet helsepersonell. Studentene vil kunne bruke sine underviste læringserfaringer i virkelige omgivelser ettersom programmet er strukturert gjennom femti prosent teori og femti prosent praksis.
Studentene kan jobbe i samarbeid og partnerskap med akademikere, praktikere, tjenestebrukere og andre studenter. Kurset tar sikte på å styrke studentene til å bli sykepleiere som er spenstige, omsorgsfulle, reflekterte og livslange elever for å legge til rette for kunnskap om andre roller og tjenester, tverretatlig samarbeid og selvtilliten til å jobbe på tvers av faggrenser.
Student som produsent
Forskningsengasjert og bevisbasert læring og undervisning er kjernen i studentens læringserfaring på dette kurset. Student as Producer er en modell for undervisning og læring som oppmuntrer akademikere og studenter til å samarbeide om forskningsaktiviteter. Det er et program forpliktet til å lære gjennom å gjøre.
Prinsippene til Student som produsent er oppdagelse, samarbeid, engasjement og produksjon.
Oppdagelse
Elevene kan lære gjennom egen forskning. Selvstendig læring fremmes på hver modul gjennom både rettet og selvstyrt studium, noe som gjør det mulig for studentene å kontekstualisere det underviste innholdet til sitt praksisfelt og fremme uavhengig studie som en prosess studentene kan bruke gjennom hele sin profesjonelle karriere.
Samarbeid
Tverrprofesjonelt arbeid er en viktig del av kurset. Studentene kan samarbeide for å utvikle sin kunnskap og forståelse, og studentene kan samarbeide mellom profesjonelle jevnaldrende grupper og ansatte. Studentene blir sett på som samarbeidspartnere i produksjon og formidling av kunnskap.
engasjement
Studentene kan utvikle sin selvtillit og identitet som medlem av et profesjonelt fellesskap. Studentene kan overføre og bruke læringen til sykepleierutøvelse, fullt engasjerende med refleksjon og proaktiv identifisering av sine egne læringsbehov.
Produksjon
Emnet fokuserer på produksjon av faglig relevante og innovative læringsresultater som kan anvendes og implementeres innenfor sykepleierpraksis, samt fokus på oppnåelse av akademiske læringsutbytte.
Studentene gjennomfører en rekke moduler på kurset.
Førsteårsmoduler:
- Essensiell interprofesjonell praksis
- Vurdering av behov, planlegging og koordinering av omsorg
- Tilby og evaluere omsorg
- Ledelse og tilsyn i sykepleiepraksis
Andreårsmoduler:
- Anvendt helseforbedring
- Tjenesteevaluering for klinisk praksis
- Service Transformation
- Å være en ansvarlig profesjonell sykepleier (voksen)
- Administrere kompleks pleie
Ved slutten av programmet må studentene være i stand til å demonstrere kompetanse mot Future sykepleier: Standarder for ferdigheter for registrerte sykepleiere. Disse inkluderer å være en ansvarlig profesjonell, fremme helse og forebygge dårlig helse, vurdere behov og planlegge omsorg, gi og evaluere omsorg, lede og administrere sykepleie og jobbe i team, forbedre sikkerhet og kvalitet på omsorgen og koordinere omsorg.
Arbeidsplasser
Arbeidsplasseringene er utformet for å forberede studentene på å møte utfordringene i et raskt skiftende klinisk miljø, enten dette er sykehus, allmennlegekirurgi eller helsetjenester.
Studere i utlandet
I det andre året har studentene muligheten til å gjennomføre en valgfri plassering enten i utlandet eller i Storbritannia. Utplasseringer kan gjøre det mulig for studentene å fokusere på en alternativ helsekontekst og gi muligheten til å få innsikt i og erfaring med å jobbe sammen med kolleger fra en rekke disipliner.
Vær oppmerksom på at studentene er ansvarlige for egne reiser, overnatting og generelle levekostnader mens de er på plass eller studerer i utlandet.
moduler
- Forbedret bruk av helse (kjerne)
- Vurdering av behov, planlegging og koordinering av omsorg (L7) (Core)
- Å være en ansvarlig profesjonell sykepleier (voksen) (L7) (kjerne)
- Essensiell interprofesjonell praksis (kjerne)
- Ledelse og tilsyn i sykepleiepraksis (kjerne)
- Administrere kompleks pleie (L7) (Core)
- Tilby og evaluere omsorg (L7) (Core)
- Tjenesteevaluering for klinisk praksis (kjerne)
- Service Transformation (Core)
Hvordan blir du vurdert
Studentene blir vurdert både formelt og uformelt gjennom hele kurset for å utvikle læring og autonomi. Vurderinger kan foregå både innenfor universitetet og praksisplasseringsmiljøer. Praksisbasert læring vil bli vurdert som enten bestått eller ikke bestått. Faglig arbeid bidrar til den endelige karakteren.
Noe av vurderingen på kurset ledes av veiledere, men studentene oppfordres til å engasjere seg i jevnaldrende og egenvurdering for å bidra til å utvikle ferdighetene til refleksjon og evaluering som er essensielle for livslang læring og fortsatt faglig utvikling, etter registrering som sykepleier.
Noen av vurderingene fokuserer på teoretisk kunnskap og anvendelse av teori, og andre på praktisk utføring av tekniske ferdigheter og pasientbehandling.
Vurderinger gjennom hele programmet er utformet for å være relevante for faglig arbeidspraksis.
akkrediteringer
Dette kurset er akkreditert av Health and Care Professions Council (HCPC) og Royal College of Occupational Therapists (RCOT). Vellykket gjennomføring av dette programmet vil gi kandidater muligheten til å søke om HCPC-registret som ergoterapeut og medlemskap i Royal College of Occupational Therapists.