Read the Official Description

Dette kurset er utformet for å gjøre det mulig for helsepersonell og sosialpersonell å øke omsorgen til pasienter og familier som står overfor fysiske, psykososiale og åndelige problemer forbundet med livbegrensende sykdom.

Den er basert på kjernekompetanse i palliativ omsorg identifisert av European Association for Palliative Care. Det er også kongruent med kjernekompetanse og prinsipper for helsepersonell og sosialpersonell som arbeider med voksne ved utgangen av livet, og samsvarer med DH og HEE-prioriteter for arbeidskraftutvikling i palliativ og livsopphold. Det gjenspeiler den multifaglige karakteren av palliativ omsorg, og helse- og sosialpersonell får muligheten til å lære sammen; Derfor lages studentopplæring av et multifaglig lærer team ved hjelp av en blandet læringsmetode med særlig vekt på å knytte teori til praksis.

Emnet gir fleksibilitet der studentene kan velge å gjennomføre kurset på heltid eller deltid. I tillegg gir kurset et valg av modulen fra CPPD-porteføljen for å passe studentens personlige og faglige behov.

Nøkkelkursinformasjon - bestilt etter modus

Modus

moduler

Noen obligatoriske ferdighets sesjoner kan finne sted om kvelden.

År 1

  • Palliative tilnærminger til smerte og symptombehandling
  • Psykososiale, etiske og åndelige aspekter ved palliativ omsorgspraksis
  • Livsløshetens slutt: Demens og andre ikke-ondartede forhold

År 2

  • Innovasjon for fortreffelighet - Ledende serviceendring
  • Forskning innen helse og sosial omsorg

Et utvalg av nivå 7 moduler fra CPPD prospektet relevant for den overordnede prisen tittelen.

År 3

  • Dissertation

Kurset benytter en rekke evalueringsstrategier som er utformet for å reflektere tverrfaglig karakter av palliativ omsorgspraksis og å svare på læringsbehov hos studenter fra ulike kliniske bakgrunner; i tillegg sørge for at alle læringsutfallene er oppfylt.

Postgraduate sertifikatet i Palliative og End of Life Care består av en rekke vurderingsmetoder, inkludert; problembasert case-scenario multiple choice spørsmål eksamen, casestudie oppgave og muntlig presentasjon.

Postdoktoratet i Palliative og End of Life Care består av en forskningsmetodormodul, som vurderes av en forskningskritikk, slik at studentene kan utvikle praktiske ferdigheter for å identifisere, kritisk gjennomgå og syntetisere forskningsbevis som er relevant for palliativ omsorgspraksis.

MSc Palliative og End of Life Care består av en avhandlingsmodul som gjør det mulig for studentene å konsolidere og utvide sin forståelse av forskning og evalueringsdesign eller den systematiske litteraturvurderingen.

arbeidsevne

Å ha en bred og dyp forståelse av teorien og ferdighetene som kreves for å gi høy kvalitet på palliativ og livsopphold, vil deltakerne være godt posisjonert til å påta seg avanserte kliniske, utdannings- og lederroller i en rekke kliniske innstillinger nasjonalt og internasjonalt.

Ansattbarhetstjeneste

Vi er Årets Universitet for Graduate Employment for det andre året på rad - The Times og Sunday Times Good University Guide 2018, 2019.

På LSBU ønsker vi å sette deg opp for en vellykket karriere. I løpet av studiene - og i to år etter at du har uteksaminert - får du tilgang til vår ansettelsestjeneste, som inkluderer:

  • Et nettbrett hvor du kan se et bredt spekter av plasseringer: deltid, heltid eller frivillig. Du kan også gå inn for å se våre rådgivere for jobbbutikk, som alltid er tilgjengelige for å hjelpe deg med å ta det neste trinnet i søket.
  • Vår karriere Gym tilbyr gruppearrangementer på CV, intervju teknikker og å finne arbeidserfaring, samt regelmessige presentasjoner fra arbeidsgivere over en rekke sektorer.

Vårt Student Enterprise-team kan også hjelpe deg med å starte din egen virksomhet og utvikle verdifulle entreprenørmessige ferdigheter.

Profesjonelle linker

Dette kurset er levert av London South Bank University og Saint Francis Hospice.

Undervisning og læring

En tilnærmet tilnærming til tilnærming brukes, noe som betyr at studentopplæring blir tilrettelagt gjennom en kombinasjon av ansikt til ansikt undervisning og levering av innhold via digitale og elektroniske medier. Det gir mulighet for større variasjon og fleksibilitet enn et tradisjonelt klasserom satt opp og reagerer på moderne lærings læringsbehov. For eksempel kan et klasselesesforelesning ledsages av elektroniske diskusjonsfora eller andre nettaktiviteter der studentene har mulighet til å samhandle og dele erfaringer og kunnskaper med noe element av studentkontroll over tid, sted og rom.

Studentene vil bli støttet for å utvikle sine faglige ferdigheter og kunne jobbe på nivå 7. Dette vil bli latt gjennom opplæring, workshops og tilbakemelding fra formative vurderinger. Ferdigheter for læringsgruppen vil gi et seminar i begynnelsen av hvert semester på kritisk tenkning, akademisk skriving og bruk av grammatikk. Studentene kan få tilgang til ytterligere støtte gjennom studentenesenteret etter behov. Modul leder og lærersteam vil gi opplæringsøvelser om vurderinger og vurdere utkast til arbeid av studenter etter behov. Vurdering tilbakemelding vil også gi veiledning som vil bistå i videre faglig utvikling.

Hver student vil bli tildelt en navngitt faglig kontakt som personlig veileder som velges fra kurset. De personlige veiledere vil gi faglig veiledning og pastorale støtte på tvers av studiet og vurdere bredere faglig fremgang. Det formelle møtet vil bli planlagt en gang hvert studieår for å legge til rette for fremgang, gjennomgang og gi faglig tilbakemelding. Ytterligere møter kan ordnes etter behov.

Inntakskrav

For å bli vurdert for opptak til kurset skal søkere ha følgende kvalifikasjoner og erfaring:

  • En grad i sykepleie, medisin eller tannlegen, eller en grad i biovitenskap eller samfunnsvitenskap med en klassifisering på 2: 2 eller over fra en britisk eller et utenlands universitet. Imidlertid vil søkere med betydelig klinisk erfaring på eldre nivå med bevis på minst 80 studiepoeng på høyere nivå (minst 15 studiepoeng i løpet av de siste 2 årene) bli vurdert
  • Søkere må være registrert hos et anerkjent faglig organ etter behov
  • Heltidsansatte og internasjonale søkere må vise at de har hatt minst 6 måneders arbeidserfaring i en relevant stilling før de ble innmeldt på kurset.
  • For studenter hvis morsmål ikke er engelsk, er det også nødvendig med et av følgende:
  • En første grad fra et britisk universitet eller en utenlandsk institusjon anerkjent av universitetet som å gi tilstrekkelig bevis på ferdigheter i engelskspråklige språk; for eksempel institusjoner i Canada, Australia, USA, etc.
  • Eller besittelse av IELTS score på minst 6,5 på alle fire domener eller tilsvarende for studenter hvis morsmål ikke er engelsk
  • Det er ønskelig at søkere er ansatt innenfor egnet helse- eller sosialomsorgsmiljø under studiet, med tilgang til hensiktsmessig klinisk støtte og veiledning for utvikling av kunnskap og ferdigheter på avansert nivå.

Hvordan søke

Internasjonale studenter

Internasjonale søkere (ikke-Hjem / EU) bør følge vår internasjonale veiledning.

Instruksjoner for hjem / EU-søkere

Modus

Forbered deg på å starte

Vi hjelper våre studenter til å forberede seg på universitetet selv før semesteret starter. For å finne ut når du skal søke om LSBU innkvartering eller studentfinansiering, les fanen Hvordan søke på dette kurset.

Velkommen uke

Før du starter kurset, sender vi deg informasjon om hva du må gjøre før du ankommer og i løpet av de første dagene på campus. Du kan lese om prosessen på vår Velkommen-uke sider.

Program taught in:
Engelsk

See 76 more programs offered by London South Bank University »

Last updated February 24, 2019
Dette kurset er Campus based
Startdato
Sept. 23, 2019
Duration
1 - 3 år
Deltid
Heltid studier
Pris
7,110 GBP
MSc År 1 Heltids UK / EU-avgift: £ 7,110; Internasjonalt gebyr: £ 8.750. År 1 Deltid UK / EU-avgift: £ 3,555; Internasjonalt gebyr: £ 4,375
Deadline
By locations
By date
Startdato
Sept. 23, 2019
Sluttdato
Juni 5, 2020
Application deadline

Sept. 23, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Juni 5, 2020