Master i menneskeliggjøring og velvære i helsevesenet

Generelt

Programbeskrivelse

Differensialer Course

  • styrke nettverk og team av lærere opplært av fagfolk med faglig erfaring og praksis i helsevesenet området;
  • Koordinator dedikert til kurset, med opplæring og erfaring innen estetikk;
  • fullstendige klasse laboratorier;
  • Kalender av tidlige klasser;
  • praktiske anvendelsen av innhold med pasientbehandling;
  • Utskifting av intelligente moduler, for å sikre våre studenter som fullfører kurset;
  • Vesentlige klasser med forventet levering;
  • Facipe Karriere - Arbeidsevne Senter som hjelper våre studenter på plassering i arbeidsmarkedet;
  • Facipe språk - engelsk leksjoner med kampanjepris for FACIPE studenter.

MÅL

  • Forstå fysiologi og patofysiologi av kutan system, lymfesystemet og genital mann og kvinne;
  • Å vite metoder for å evaluere og diagnostisere sykdommer relatert til mannlige og kvinnelige publikum, og tilbyr velvære- og helsefremmende teknikker;
  • Identifisere viktige electrotherapic ressurser som kan brukes og gi fordeler for helse og velvære;
  • Forberede fagfolk til å jobbe i helsevesenet for den enkelte, utvikle faglige ferdigheter i reparerende og patologiske kirurgiske prosedyrer.
  • Forbedre opplæring av faglig kompetanse, til å arbeide i team og helsetjenester, med vekt på tverrfaglig aksjon

MÅLGRUPPER

Sykepleiere, skjønnhetseksperter, fysioterapeuter, Biomedical.

METODE

forelesninger; seminarer; case-studier; gruppearbeid; praktiske klasser i laboratoriet, erfaring med pasientbehandling, besøk og samtaler til pasienter.

Alle moduler vil være tilgjengelig i et virtuelt miljø kursmaterialet for studenter å tenke på en pre-klasse, med unntak av opplæringsmoduler og forskningsmetodikk som vil være 100% frammøte.

Fagene med en arbeidsbelastning på 22 timer undervisning vil følge 4t 30min på den virtuelle plattformen AVA, som vil være tilgjengelige materialer for lesing og studie gjennomført i PRE SCHOOL format.

Sist oppdatert November 2016

Om skolen

Developing the society through quality services related to education and culture.

Developing the society through quality services related to education and culture. Minimér