Master of Nursing - Sykepleier Utøver

Generelt

Programbeskrivelse

MN-sykepleierutøvere (MN-NP) -programmet forbereder sykepleierutøvere til å jobbe i primærhelsetjenestene. Nyutdannede vurderer, diagnostiserer og behandler vanlige og forutsigbare forhold over hele levetiden, og er kvalifisert til å søke om registrering som Nurse Practitioner (Family) i British Columbia. Søkere må oppfylle generelle krav til UBC fakultetet for høyere studier og postdoktorstudier, hold gjeldende registrering som registrert sykepleier i British Columbia, og ha gjennomført minst tre års klinisk praksis som registrert sykepleier.

Vi søker søkere med demonstrert klinisk fortreffelighet og autonom handling. I samsvar med de faglige og regulatoriske kravene knyttet til avansert sykepleieutøvelse, består MN-NP-programmet normalt av 56 studiepoeng kurs, og kombinerer 9 studiepoeng teorikurs på høyere nivå (MSN-programmets kjernekrav), opptil 44 studiepoeng primærhelsetjeneste teori og praksisopplæring, og et 3-studiepoeng som kulminerte vitenskapelig prosjekt.

UBC heltid, toårige Master of Nursing-Nurse Practitioner-programmet forbereder deg fullt ut til å praktisere sykepleie sammen og autonomt i primærhelsetjenesten.

Utstyre deg med ferdigheter og kunnskaper for å ta en ledelse i å reagere på kanadiske helseproblemer og behov og forbedre primærpleiepraksis.

Hva gjør programmet unikt?

UBC School of Nursing, Master of Nursing - Nurse Nursing Practitioner (MN-NP) Programmet tilbyr studier med et fellesskap av professorer og klinikere i forkant av primærhelsetjenesten. Denne toårige heltid på campus-programmet fører til graden av Master of Nursing og er anerkjent av College of Registered Nurses of British Columbia. Programgjennomføring skaper kvalifikasjon for lisens som sykepleierutøver i BC.

Nyutdannede fra vårt UBC MN-NP-program er etterspurt av helsemyndigheter for praksis i både samfunn og sykehus. De er godt forberedt på å trene i samarbeid og autonomt i primærhelsetjenesten og føre til tolkning og anvendelse av ny kunnskap som genereres for å forbedre praksis.

Hvorfor UBC MN-NP?

  • Bli en avansert praktiserende sykepleier som er i stand til å vurdere, diagnostisere og behandle vanlige og forutsigbare forhold som oppleves gjennom hele levetiden.
  • Vær forberedt på å praktisere samarbeidende og autonomt i primære omsorgsinnstillinger.
  • Reagere på det kanadiske samfunnets skiftende helsebehov.
  • Tolk og bruk ny kunnskap generert for å forbedre praksis.

Klinisk plasseringsprosess og forventninger

Plasseringsplanlegging og Plasseringsprosessen

  • UBC jobber tett med andre sykepleierutøvere (NP) og BC-brede helsemyndigheter for å koordinere provinsielle plasseringer for å møte studenters behov og programspesifikke krav. Ansvar for plassering egenkapital, å holde gjeldende informasjon, og nettverk er delt mellom helsemyndigheter og utdanningsinstitusjoner.
  • Ved hjelp av Health Sciences Practice Network (HSPnet), blir NP preceptorship erfaringer projisert og bedt om 6 til 8 måneder før kursene starter. Denne prosessen fanger opp data om forespurte og bekreftede plasseringer, studentnumre, helsemyndighetsdestinasjoner og forventede tidslinjer. Det fungerer som et administrativt styringsverktøy for områdespesifikke retningslinjer for orientering og konfidensialitet.

Hvordan Klinisk Practice Opportunities Assigned

  • Fordi alle studentplasseringer krever godkjennelse av fakultet og gjennomførte Helseforvaltnings prosesser bestemmer fakultetet MN-NP stedoppgaver.
  • Kursledere er viktige kontakter for plasseringsproblemer eller bekymringer.

Forstå Preceptor og plasseringserfaring

  • Dine opplevelsesopplevelser kan innebære lege og / eller sykepleierutøvere i innstillinger som familiepraksis, spesialklinikker, akutt pleie og oppsøking.
  • Ditt forberedelse til å få tilgang til nettsteder og planer må inneholde tilgang til din egen transport og forutse skift og helgens arbeid.
  • Etter at du har mottatt en oppdragsgodkjenning, er du ansvarlig for å kontakte preceptoren din for å koordinere planleggingsarrangementer, inkludert oppdateringer av nettsted og kursleder med eventuelle endringer i tidsplanen eller fraværet.
  • Fordi forskriftens roller er mentorer, oppfordres studentene til å være proaktive i å kommunisere dine læringsbehov og mål.

Læringsmål og resultatforventninger

I tillegg til å gjennomgå læringsmål og resultatforventninger for varigheten av programmet, fremhever studentopplevelsens forventninger ytterligere med preceptorer, kliniske grupper og i pasientinteraksjoner.

Karrieremuligheter

Det 20-måneders MN-NP-programmet forbereder studentene til å trene i offentlig eller privat sektor eller å forfølge videre studier på Ph.D. programmer. Nyutdannede er okkupert ledende stillinger i en rekke helsemyndigheter i Canada og det internasjonale samfunnet i både urbane og landlige omgivelser. De tar en aktiv rolle i å fremme NP-praksis i Britisk Columbia, og er forberedt på å jobbe effektivt som medlemmer av samarbeidsgrupper for å forbedre pasientens helse.

Krav

TOEFL (IBT) samlede poengkrav

100

  • ibT-lesing 22
  • ibT Skrive 21
  • ibT Listening 22
  • IbT Speaking 21

IELTS samlede poengkrav

7.0

  • IELTS Reading 6.5
  • IELTS-skriving 6.5
  • IELTS Listening 6.5
  • IELTS Speaking 6.5
Sist oppdatert sep. 2020

Om skolen

The Faculty of Applied Science oversees administrative procedures for the School of Architecture and Landscape Architecture, the School of Community and Regional Planning, the School of Nursing, and a ... Les mer

The Faculty of Applied Science oversees administrative procedures for the School of Architecture and Landscape Architecture, the School of Community and Regional Planning, the School of Nursing, and all engineering activities at the Vancouver campus and the School of Engineering at the Okanagan campus. Minimér