The Medical School (BS) tilbys på Campus Nova Iguaçu, i heltid, som varer 12 semestre, med total arbeidsbelastning på 7990 timer klasse.

Læreplanen planen~~POS=HEADCOMP organisasjon

Bygging av kunnskap i en integrert og koordinert måte i en læreplan guidet av kompetanse krever en gjennomtenkning av pedagogisk kultur fokusert kurs for engasjement av undervisningen gruppen. Den måten å jobbe kollegialt mål en kritisk forståelse av helse virkeligheten og opplæring av menneskelige profesjonell, reflekterende, aktiv, demokratisk og forpliktet til sosiale problemer. Denne bredere syn på undervisning og læring krever en ny holdning til læreren i forhold til tidligere kunnskap, behov og interesser, og hver elev lærer rytmer.

Derfor er det nødvendig å arbeide "med studentene muligheten til å etablere relasjoner mellom den informasjonen de mottar og bringe og mellom den kunnskapen de tilegne seg og ombygging (Santome, 1998).

I mestring perspektiv av situasjoner i forbindelse med medisinsk trening i sammenheng, er CV-styrt av kompetansen til Medicina de Itaperuna kurs organisert som følger: - CV-matrise bestående av 12 moduler som dekker fag integratorer Seminar (SI), PIESC integrasjonsprogram skole, og samfunnstjeneste) og praksisplasser. Hver modul er beskrevet, er det en hensikt undervisning av fordelingen av disse, avhengig av graden av kompleksitet som møtes; - Undervisning Fleksible moduler, bestående av valgfag og komplementære aktiviteter, med sikte på lettelser dannelsen av studenten. Disse ulike dimensjonene av den medisinske skolepensum er kun atskilt med henblikk på didaktiske forklaring. Men det er formulert i å strukturere den pedagogiske prosjektet. Dermed faglige organiseringen av kurset søker å integrere disiplinene gjennom hele sin betaling.

Laboratories

Laboratoriene som tjener den medisinske skolen er utformet for å gi praktisk opplæring for å lære innholdet i disipliner. Bruken av politikken holder strengt til faglige timer, selv om det er oppmuntrende deltakelse av studentene å studere gratis. Det er en generell ledelse av laboratorier for å håndtere administrative og tekniske problemer, i tillegg til pre-forberedelse klasser. De viktigste retningslinjene for laboratoriene er en permanent vedlikehold og oppgraderinger som oppfyller planen tjeneste prioriteringene til behovene til utdannings- og forskningsprogrammer Følgende beskriver laboratorier som brukes av den medisinske skolen med de viktigste funksjonene og liste over utstyr.

Den lavere kurs i medisin bruker for basisfagene tverrfaglige laboratorier av School of Biological og helsefag (FaCBS) fordelt som følger: - Oppgaven til tverrfaglige laboratorier er å presentere den akademiske praktisk kontakt av de eksperimentelle fag for å konsolidere den kunnskapen vitenskapelig tekniker. Målet er å kjøre dikotomien observasjon rettssaken for bekreftelse av vitenskapelig tenkning explorer nødvendig for utviklingen av vitenskap.

  • Infrastrukturen multidisipline laboratorier består av syv (07) separate laboratorie enheter for praktiske klasser av utførelsesformer, som følger den følgende liste: Laboratorie 1 til 6 pluss Parasitology Laboratory.
Program undervist i:
  • Portuguese (Brazil)

Se 1 flere kurs fra Universidade Iguaçu (UNIG) »

Dette kurset er Campusbasert
Startdato
Duration
12 - 12 semestre
Heltid studier
Deadline