PhD apotek
Queen's University Belfast
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Belfast, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 - 4 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 23 850 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Internasjonal avgift
Introduksjon
Apotekskolen fokuserer forskningsaktivitetene sine på sentrale områder innen farmasøytiske vitenskaper og kliniske og primære omsorgsaspekter ved apotek. Forskningen vår spenner over et bredt spekter av vitenskapelige og profesjonelle disipliner. Det kjennetegnes ved å være tverrfaglig, internasjonalt forbundet og til syvende og sist relevant for pasienter.
Skolen oppnådde et utmerket resultat i REF 2014, vi har 92% av forskningen vår innenfor kategoriene 4* og 3* av høyeste kvalitet. Vi er nå et av de ledende sentrene for farmasøytisk forskning i Storbritannia. Skolen er også forpliktet til forskningskunnskap. Dette oppnås gjennom kontinuerlig gjennomgang av forskningsstandarder, strategisk rekruttering og utvikling av eksterne og interne samarbeid. Skolen har en bred portefølje av forskningsinntekter av høy kvalitet, og skoleansatte publiserer mye i ledende tidsskrifter og presenterer sitt arbeid på nasjonale og internasjonale konferanser.
Vår forskning fokuserer på å gjøre virkelige forbedringer for pasienter gjennom vår ekspertise innen farmasøytisk vitenskap og praksis, og er gruppert i 5 temaer med tilhørende aktivitetsområder som hovedsakelig er finansiert av britiske og europeiske myndigheter, ledende medisinske veldedige organisasjoner og farmasøytisk industri.
1. Nanomedisin og bioterapeutikk
Dette området ser på utviklingen av nye teknologier og målrettede terapier for avanserte helsetjenester, inkludert kreftbehandling, nano -levering av makromolekyler; proteaser i sykdom og naturlige peptider.
2. Farmasøytisk materialvitenskap og formulering
Denne aktiviteten sentrerer rundt design, utvikling og industriell oversettelse av nye systemer for pasientfokusert administrering av medisiner som er vanskelige å levere, inkludert; HIV -forebygging og flerbruksforebyggende teknologi; faste doseringsformer og mikronål.
3. Levering av legemidler og biomaterialer
Området ser på utviklingen av materialer som grensesnitt med kroppen og gir forbedret funksjonalitet, for eksempel medisintilførsel, infeksjonsresistens eller overvåking av nivåer av legemidler eller vertsmarkører i 3 hovedområder, Photoactive Biomaterials, Polymeric Medical Devices og Sensor Development.
4. Infeksjon og antimikrobiell resistens
Dette omfatter grunnleggende og klinisk forskning for å forbedre forebygging, påvisning og behandling av infeksjon, spesielt respiratoriske smittsomme sykdommer, antimikrobielt styring og nye antimikrobielle midler og anti-infektive biomaterialer
5. Levering av helsetjenester og optimalisering av medisiner
Dette området omfatter utvikling og implementering av tiltak som forbedrer helseutfallene til pasienter i primær- og sekundærhelsetjenesten, inkludert Systems of Healthcare Delivery; Kvaliteten på omsorgen i sårbare befolkninger og klinisk pediatri
Apotekets høydepunkter
Fasiliteter i verdensklasse
Modulene leveres på University's Graduate School.
Internasjonalt anerkjente eksperter
Dette unike programmet er levert av ledende internasjonale akademiske eksperter på spesialistområder, inkludert medisinlevering, medisinsk utstyr og nanoteknologi
Studentopplevelse
94% av de nåværende doktorgradsstudentene er enige om at Apotekskolen gir dem de nødvendige ferdighetene og erfaringene for å fullføre forskningsgraden (PRES 2019).
Forskningsinformasjon
Tilknyttet forskning
School of Pharmacy jobber tett med både lokale og globale farmasøytiske selskaper. Dette sikrer en vellykket rørledning for utvikling av nye, nye helseteknologier som er designet spesielt for å gi pasientnytte.
Forskningstemaer
Vår forskning fokuserer på å gjøre virkelige forbedringer for pasienter gjennom vår ekspertise innen farmasøytisk vitenskap og praksis. REF 2014 viste at 92% av skolens innsendte forskning falt innenfor de høyeste kvalitetsklassene 4* og 3*, med 44% klassifisert som verdensledende 4* forskning.
Apotekskolen har en lang erfaring med forskning som har påvirket helse og velvære for befolkningen. Vårt arbeid har ført til utviklingen av en lokalbedøvende kremformulering, etablering av spin-out selskaper, enheter for å forhindre spredning av HIV og en ny type apotekledet tjeneste som forbedrer forskrivningen av medisiner for eldre mennesker. Vi streber hele tiden etter å forske på forskning som vil ha bruksområder i samfunnet og forbedre tilbudet av helsehjelp. Ett eksempel på vår forskning med høy effekt inkluderer BREATH -prosjektet ledet av professor Lorraine Martin.
Forskningsprosjekter
Materials & Advanced Technologies for Healthcare (MATCH) er et tverrfaglig forskningsinitiativ som består av ledende forskere fra Schools of Pharmacy, Chemistry & Chemical Engineering, Mechanical and Aerospace Engineering, Biology Sciences, Medicine, Dentistry & Biomedical Sciences and Nursing & Midwifery.
Forskningen vår er sentrert om det sentrale spørsmålet: "Hvordan kan vi bruke avansert teknologi for å forbedre helsemessige resultater betydelig?" Vi kobler forskere langs utvikling Pathway og følge en unik “Molecule til pasienten” tilnærming. Foreløpig brukes enkeltstrengede strategier for utvikling og bruk av nye helseprodukter. Uten en helhetlig tilnærming er medisiner bortkastet, pasienter lider av uønskede bivirkninger eller blir ubehandlet. Større interaksjon mellom de som er involvert i å identifisere nye terapeutiske mål, legemiddelfunn, materialvitenskap, farmasøytisk formulering, produksjon, diagnose, forskrivning og medisinutnyttelse er et betydelig uoppfylt behov. Hvis det tas opp, vil dette ha en stor innvirkning på omsorgen for alle pasienter, men spesielt de svært unge og gamle, som representerer befolkningen der medisiner kan utgjøre størst risiko, men har størst nytte. Vi tar en innovativ dobbel tilnærming, for det første ved å utvikle de underliggende teknologiene, for det andre ved å utnytte mulighetene som disse teknologiene gir til maksimal klinisk og kommersiell fordel ved å velge de beste målområdene og forstå pasientfaktorer.
Forskning Suksess
Forskningsprofilen produsert av UK Research Excellence Framework (REF) 2014 viste at 92% av skolens innsendte forskning falt innenfor de høyeste kvalitetsklassene 4* og 3*, med 44% klassifisert som verdensledende 4* forskning, som bekrefter skolens rykte som et internasjonalt ledende forskningssenter. Fortreffelighet på tvers av apotekskolen fremgår av vår konsekvente rangering som en av de beste apotekskolene i Storbritannia. Globalt er vi rangert blant de 100 beste farmaskolene.
Karrieremuligheter
Mange av våre doktorgradsstudenter har flyttet inn i akademiske og forskningsroller innen høyere utdanning, mens andre spiller ledende roller innen legemiddelindustrien. Queen's postgraduates høster eksepsjonelle fordeler. Unike initiativer, som Degree Plus og Researcher Plus, styrker vårt engasjement for ansettelsesevne.
Sysselsetting etter kurset
Queen's University tilbyr omfattende karrieremuligheter for doktorgradsstudenter.
Læringsutbytte
En forskningsgrad gir studentene en mulighet til å utvikle sin evne til uavhengig forskning og kritisk tankegang. En doktorgrad lar studentene utforske et dyptgående interesseområde og utvikle ferdigheter for å løse teoretiske og praktiske problemer innen feltet. Å ta en forskningsgrad vil forbedre studentens skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, og gi de grunnleggende ferdighetene som kreves for akademiske og industrielle lederstillinger.
Kursstruktur
Det er ikke noe spesifikt kursinnhold som sådan. Det forventes at du gjennomfører 30 dagers formell opplæring som inkluderer demonstrasjonstrening, laboratorieteknikker, årlig forberedelse av gjennomgang av fremdrift osv. Alle elever får tett støtte av skolen for å skaffe kvantitative og kvalitative data ved hjelp av en rekke forskningsmetoder. Det forventes at du utfører din egen forskning under veiledning av veileder og postdoktor.
I løpet av studiet kan du delta på etterutdanningskurs organisert av Graduate School.
Du vil normalt registrere deg i første omgang som en 'udifferensiert doktorgradsstudent', noe som betyr at du har fornøyd personale med at du er i stand til å gjennomføre en forskningsgrad. Beslutningen om du skal ta en MPhil eller en doktorgrad blir forsinket til du har fullført 'differensiering'.
Differensiering finner sted omtrent 9-12 måneder etter registrering for heltidsstudenter og ca 18-30 måneder for deltidsstudenter: Du blir vanligvis bedt om å levere arbeid til et panel på opptil to akademikere, og dette følges opp med en formell møte med "differensieringspanelet". Panelet tar deretter en beslutning om fremdriften din og levedyktigheten til forskningsprosjektet ditt. Årlige fremdriftsanmeldelser, med samme panel, vil skje både i løpet av 2. og 3. år.
For å fullføre en doktorgrad må du levere en avhandling og delta på en viva voce [muntlig eksamen] med en ekstern og intern sensor for å forsvare forskningen din.
Et doktorgradsprogram går over 3 år på heltid eller 6 år på deltid. Studenter kan søke om oppskrivningsår hvis det er nødvendig.
Doktorgraden er åpen for både heltids- og deltidskandidater og er ofte en nyttig forberedelse til en karriere innen akademia eller industri.
Heltidsstudenter tiltrekkes ofte av forskningsstudier fordi de tilbyr en mulighet til på et eller annet dybde å forfølge et område av akademisk interesse.
Hvis du oppfyller oppføringskravene, er neste trinn å sjekke om vi kan føre tilsyn med forskning i ditt valgte område. Vi tar bare studenter som vi kan tilby ekspertforsket veiledning fra en av våre vitenskapelige ansatte. Derfor bør dine forskningsinteresser være i tråd med våre vitenskapelige ansatte. Fullstendig informasjon finner du via nettstedet.
Søknadsprosess
Hvis du identifiserer en potensiell doktorgradsveileder, velger du "Lag en doktorgradsforespørsel" -fanen og fyller ut de nødvendige feltene. Din potensielle veileder eller opptaksteamet vil ha som mål å svare innen en arbeidsuke.
Etter innledende diskusjoner, og forutsatt at du oppfyller kvalifikasjonskriteriene, må potensielle studenter sende en formell søknad om doktorgradsstudier via lenken nedenfor. Denne applikasjonen vil kreve en kort oversikt over det foreslåtte forskningsprosjektet. Dette kan avtales med din potensielle veileder under innledende diskusjoner.
Hvis du har problemer med å identifisere eller kontakte en passende veileder, kan du kontakte Dr. Jonathan Coulter eller Lee-Anne Howell som gjerne hjelper deg.
Søknad fra selvfinansierende studenter på heltid vil bli akseptert når som helst i løpet av studieåret.
Stipendpriser: Finansierte PhD -stillinger (britiske og EU -studenter) vil bli annonsert via School of Pharmacy -nettstedet, vanligvis rundt november, med intervjuer i løpet av januar/februar.
Internasjonale studenter er kvalifisert til å søke om en rekke stipend. Potensielle internasjonale studenter bør også diskutere stipendmuligheter med potensielle ph.d. -veiledere.
evaluering
Det forventes at studentene presenterer utkast til arbeidet sitt med jevne mellomrom for veilederen som vil gi skriftlig og muntlig tilbakemelding. en formell vurderingsprosess finner sted årlig, kalt årlig fremdriftsrapport (APR).
APR krever at studentene presenterer arbeidet sitt både skriftlig og muntlig for et panel av akademikere fra skolen. Vellykket gjennomføring av denne prosessen vil tillate studenter å registrere seg for neste studieår.
Den endelige vurderingen av doktorgraden er både skriftlig og muntlig. Studentene vil levere oppgaven til et internt og eksternt undersøkelsesteam som vil gjennomgå den skriftlige oppgaven før han inviterer studenten til å muntlig forsvare sitt arbeid på en Viva Voce.
Tilbakemelding
Veiledere vil gi tilbakemelding om utkast til arbeid med jevne mellomrom gjennom registreringsperioden på graden.
fasiliteter
Heltids PhD-studenter får tilgang til felles kontorlokaler og tilgang til et skrivebord med PC og internettilgang.
Inngangskrav
Uteksamineres
Minimum akademisk krav for opptak til et forskningsstudium er normalt en Honours -grad fra andre klasse fra en britisk eller ROI HE -leverandør, eller en tilsvarende kvalifikasjon som er akseptabel for universitetet.
Internasjonale studenter
For informasjon om internasjonale kvalifikasjonsekvivalenter, vennligst sjekk med oss den spesifikke informasjonen for ditt land.
Engelsk Språkkrav
Bevis på en IELTS * poengsum på 6,0, med ikke mindre enn 5,5 i en hvilken som helst komponent, eller en tilsvarende kvalifikasjon som er akseptabelt for universitetet, er nødvendig. * Tatt innen de siste 2 årene.
Internasjonale studenter som ønsker å søke på Queen's University Belfast (og for hvem engelsk ikke er deres førstegangsspråk), må kunne demonstrere sin ferdighet på engelsk for å kunne dra full nytte av studiet eller undersøkelsen. Ikke-EØS-statsborgere må også tilfredsstille kravene til innvandringskrav til engelsk visum og innvandring (UKVI) for det engelske språket for visumformål.
Hvis du trenger å forbedre engelskspråklige ferdigheter før du går inn på dette studiet, tilbyr INTO Queen's University Belfast en rekke engelskspråkkurs. Disse intensive og fleksible kursene er utviklet for å forbedre din engelsk evne til opptak til denne grad.
- Akademisk engelsk: et intensivt engelskspråk og studiekompetanse for vellykket universitetsstudie på gradsnivå.
- Pre-sessional English: en kort intensiv akademisk engelsk kurs for studenter som starter et studieprogram på Queen's University Belfast og som trenger å forbedre engelsken sin.
Studieavgift
- Nord -Irland (NI) 1: 4500 pund
- Irland (ROI) 2: £ 4500
- England, Skottland eller Wales (GB) 1: £ 4500
- EU Other 3: £ 22.000
- Internasjonalt: £ 22 000
1 EU-borgere i EU Settlement Scheme, med bosatt eller forhåndsoppgjort status, forventes å bli belastet NI- eller GB-studieavgiften basert på hvor de vanligvis er bosatt, men dette er foreløpig og underlagt offentliggjøring av Nord-Irland Forskrift om studentavgifter. Studenter som er ROI -statsborgere bosatt i GB, forventes å bli belastet GB -gebyret, men dette er foreløpig og er underlagt offentliggjøring av forskriftene for studentavgifter i Northern Ireland Assembly.
2 Det forventes at EU -studenter som er ROI -borgere bosatt i ROI, vil være kvalifisert for NI -studieavgifter, i tråd med ordningene for Common Travel Agreement. Studieavgiften som er angitt ovenfor er foreløpig og er underlagt offentliggjøring av forskriftene for studentavgifter i Northern Ireland Assembly.
3 Andre EU -studenter (unntatt statsborgere fra Irland som bor i GB, NI eller ROI) belastes skolepenger i tråd med internasjonale avgifter.
Alle oppgitte skolepenger er for studieåret 2021-22 og gjelder et enkelt studieår med mindre annet er angitt. Skolepenger vil bli gjenstand for en årlig inflasjonsøkning med mindre annet er uttrykkelig angitt.
Ekstra kurs koster
Alle studenter
Avhengig av studieprogrammet, kan det også være andre ekstrakostnader som ikke dekkes av skolepenger, som studentene må vurdere når de planlegger studiene. Studenter kan låne bøker og få tilgang til online læringsressurser fra ethvert dronnings bibliotek. Hvis studenter ønsker å kjøpe anbefalte tekster, i stedet for å låne dem fra universitetsbiblioteket, kan prisene per tekst variere fra £ 30 til £ 100. Studenter bør også budsjettere mellom £ 30 til £ 100 per år for fotokopiering, minnepinner og utskriftskostnader. Studenter kan vurdere å kjøpe en elektronisk enhet; kostnadene vil variere avhengig av spesifikasjonen av modellen som er valgt. Det er også tilleggsavgifter for konfirmantseremonier og biblioteksbøter. Ved gjennomføring av et forskningsprosjekt kan studentene pådra seg kostnader forbundet med transport og/eller materialer, og det vil også være tilleggskostnader for utskrift og binding av oppgaven. Det kan også være individuelt tilpassede forskningsprosjektutgifter, og studentene bør kontakte skolen direkte for ytterligere informasjon.
Galleri
Opptak
Læreplan
Forskningsinformasjon
Tilknyttet forskning
School of Pharmacy jobber tett med både lokale og globale farmasøytiske selskaper. Dette sikrer en vellykket rørledning for utvikling av nye, nye helseteknologier som er designet spesielt for å gi pasientnytte.
Forskningstemaer
Nanomedisin og bioterapeutikk
Forskning i dette temaet er fokusert på utvikling av nye teknologier og målrettede terapier for avanserte helsetjenester. Aktivitetene er konsentrert om utvikling av unike genetiske terapier og leveringssystemer som kan brukes for påvisning og behandling av ulike sykdomstilstander, design og kommersiell oversettelse av nye nanomedisiner med fokus på kreftbehandling, påvisning, karakterisering og hemming av impliserte proteaser i kroniske sykdommer, isolering og karakterisering av bioaktive peptider for potensiell terapeutisk bruk og beregningsbiologi for legemiddeldesign og molekylær modellering.
Forskningstemaer
Farmasøytisk materialvitenskap og formulering
Forskning i dette temaet er fokusert på design, utvikling og industriell oversettelse av nye systemer for pasientfokusert administrering av legemidler som er vanskelige å levere. Aktivitetene er konsentrert om utvikling av formuleringer for å løse store globale problemer rundt seksuell og reproduktiv helse, bruk av smeltegranulering og polymerekstrudering/sprøytestøpingsteknologier for å produsere faste doseringsformer, flerlags og målrettede medikamentleveringssystemer, bruk av mikronåler for transdermal medikamentlevering, pasientovervåking og vaksinelevering, implanterbare leveringssystemer og okulær behandling.
Forskningstemaer
Legemiddellevering og biomaterialer
Forskning i dette temaet er fokusert på utvikling av materialer som har kontakt med kroppen og gir forbedret funksjonalitet, som for eksempel medikamentlevering, infeksjonsresistens eller overvåking av nivåer av medikament- eller vertsmarkører. Aktivitetene er konsentrert om utvikling av nye metoder for fremstilling av materialer for produksjon av medisinsk utstyr, inkludert biomaterialer med forbedrede anti-infeksjons- og biokompatibilitetsegenskaper. Sensorforskning fokuserer på sensorer immobilisert i biokompatible stillaser, blodfri diagnose/pasientovervåking ved bruk av mikronåler og utvikling av behandlingspunkt-tester for mikrobiell infeksjon.
Forskningstemaer
Infeksjon og antimikrobiell resistens
Forskning i dette temaet er fokusert på forbedret forebygging, oppdagelse og behandling av infeksjon. Aktivitetene er konsentrert om å forhindre utvikling av antimikrobiell resistens gjennom forbedret antimikrobiell forvaltning, forbedret deteksjon av infeksjon ved bruk av molekylær og sensorbasert teknologi, forebygging av infeksjon ved bruk av nye anti-infeksive biomaterialer og forbedret infeksjonsforebygging og -kontrollstrategier og forbedret behandling av infeksjon gjennom oppdagelse av nye antibiotika og antibiotikaadjuvanser og markører for bedre evidensbaserte beslutninger om antibiotikaseleksjon.
Forskningstemaer
Optimalisering av helsetjenester og medisiner
Forskning i dette temaet er fokusert på utvikling og implementering av intervensjoner som forbedrer helseresultatene til pasienter i primær- og sekundæromsorgen. Aktivitetene er konsentrert om å forbedre systemene for pasientbehandling i alle helsesektorer med fokus på hensiktsmessigheten av forskrivning ved kronisk sykdom og hos beboere i omsorgshjem med demens, og medisinoverholdelse hos barn.
Forskningstemaer
School of Pharmacy ved Queen's er allment anerkjent som et ledende senter for farmasiundervisning og forskning i Storbritannia. Vi er for tiden rangert som 2. School of Pharmacy i Storbritannia for farmasi- og farmakologiforskning
(Den komplette universitetsguiden 2022)
PhD-muligheter er tilgjengelige i:
•Nanomedisin og bioterapeutikk
•Farmasøytisk materialvitenskap og formulering
•Legemiddellevering og biomaterialer
•Infeksjon og antimikrobiell resistens
•Helsetjenestelevering og medisinoptimalisering
Forskningstemaer
Vår forskning fokuserer på å gjøre virkelige forbedringer for pasienter gjennom vår ekspertise innen farmasøytisk vitenskap og praksis. REF 2021 viste at 97 % av skolens innsendte forskning falt innenfor 4*- og 3*-kategoriene av høyeste kvalitet, med 43 % klassifisert som verdensledende 4*-forskning.
The School of Pharmacy har en lang erfaring med forskning som har hatt innvirkning på helsetjenester og velvære for befolkningen. Vårt arbeid har ført til utviklingen av en lokalbedøvelseskremformulering, opprettelsen av flere spin-out-selskaper (f.eks. ProAxsis, pHion Therapeutics, Re-Vana Therapeutics), enheter for å forhindre spredning av HIV og en ny type apotek- ledet tjeneste som forbedrer forskrivning av medisiner til eldre mennesker. Vi streber hele tiden etter å gjøre forskning som vil påvirke samfunnet positivt og forbedre leveringen av helsetjenester. Et eksempel på vår forskning med høy effekt inkluderer BREATH-prosjektet ledet av professor Lorraine Martin (https://www.breath-copd.org).
Forskningsprosjekter
Materials & Advanced Technologies for Healthcare (MATCH) er et tverrfaglig forskningsinitiativ som består av ledende forskere fra Schools of Pharmacy, Chemistry & Chemical Engineering, Mechanical and Aerospace Engineering, Biology Sciences, Medicine, Dentistry & Biomedical Sciences and Nursing & Midwifery.
Forskningen vår er basert på ett nøkkelspørsmål: "Hvordan kan vi bruke avanserte teknologier for å forbedre helseresultatene betydelig?" Vi kobler sammen forskere langs Pathway og følger en unik "Molekyl til pasient"-tilnærming. For tiden brukes enkeltstrengede strategier for utvikling og bruk av nye helseprodukter. Uten en helhetlig tilnærming blir medisiner bortkastet, pasienter får unngåelige bivirkninger eller blir ubehandlet. Større interaksjon mellom de involverte i identifisering av nye terapeutiske mål, medikamentoppdagelse, materialvitenskap, farmasøytisk formulering, produksjon, diagnose, forskrivning og bruk av medisiner er et betydelig udekket behov. Hvis det tas opp, vil dette ha stor innvirkning på omsorgen for alle pasienter, men spesielt de svært unge og gamle, og representerer populasjonene der medisiner kan utgjøre størst risiko, men har maksimal nytte. Vi tar en innovativ dobbel tilnærming, for det første ved å utvikle de underliggende teknologiene, for det andre ved å utnytte mulighetene som disse teknologiene presenterer til maksimal klinisk og kommersiell fordel ved å velge de beste målområdene og forstå pasientfaktorer.
Forskning Suksess
Forskningsprofilen produsert av 2021 UK Research Excellence Framework (REF) viste at 97 % av forskningsresultatene med vår kombinerte innsending av allierte helseprofesjoner, odontologi, sykepleie og farmasi falt innenfor kategoriene 4* og 3* av høyeste kvalitet, med 51 % klassifisert som verdensledende 4* forskning, bekrefter vårt rykte som et internasjonalt ledende forskningssenter. Fortreffelighet på tvers av School of Pharmacy er bevist av vår konsekvente rangering som en av de beste apotekskolene i Storbritannia. Vi er veldig stolte over at skolen vår i 2022 ble rangert av QS World Rankings i topp 15% (55.) globalt for farmasi og farmakologi.
Kursstruktur
Det er ikke noe spesifikt kursinnhold som sådan. Det forventes at du gjennomfører 30 dagers formell opplæring som inkluderer demonstrasjonstrening, laboratorieteknikker, årlig forberedelse av gjennomgang av fremdrift osv. Alle elever får tett støtte av skolen for å skaffe kvantitative og kvalitative data ved hjelp av en rekke forskningsmetoder. Det forventes at du utfører din egen forskning under veiledning av veileder og postdoktor.
I løpet av studiet kan du delta på etterutdanningskurs organisert av Graduate School.
Normalt vil du i første omgang registrere deg som "udifferensiert ph.d.-student", noe som betyr at du har fornøyde ansatte om at du er i stand til å ta en forskergrad. Avgjørelsen om du skal ta en MPhil eller en PhD blir forsinket til du har fullført 'differensiering'.
Differensiering skjer ca 9-12 måneder etter registrering for heltidsstudenter og ca 18-30 måneder for deltidsstudenter: Du blir normalt bedt om å levere inn arbeid til et panel på inntil to akademikere og dette følges opp med en formell møte med "Differensieringspanelet". Panelet tar deretter en beslutning om fremgangen din og levedyktigheten til forskningsprosjektet ditt. Årlige fremdriftsgjennomganger, med samme panel, vil finne sted både i løpet av 2. og 3. år.
For å fullføre en doktorgrad må du levere en avhandling og delta på en viva voce [muntlig eksamen] med en ekstern og intern sensor for å forsvare forskningen din.
Et doktorgradsprogram går over 3 år på heltid eller 6 år på deltid. Studenter kan søke om oppskrivningsår hvis det er nødvendig.
Doktorgraden er åpen for både heltids- og deltidskandidater og er ofte en nyttig forberedelse til en karriere innen akademia eller industri.
Heltidsstudenter tiltrekkes ofte av forskningsstudier fordi de tilbyr en mulighet til på et eller annet dybde å forfølge et område av akademisk interesse.
Hvis du oppfyller oppføringskravene, er neste trinn å sjekke om vi kan føre tilsyn med forskning i ditt valgte område. Vi tar bare studenter som vi kan tilby ekspertforsket veiledning fra en av våre vitenskapelige ansatte. Derfor bør dine forskningsinteresser være i tråd med våre vitenskapelige ansatte. Fullstendig informasjon finner du via nettstedet.
Programresultat
En forskergrad gir studentene en mulighet til å utvikle sin kapasitet for uavhengig forskning og kritisk tenkning. En doktorgrad lar studentene utforske et område av interesse i dybden, utvikle ferdigheter for å løse teoretiske og praktiske problemer innen feltet. Å gjennomføre en forskergrad vil forbedre studentens skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, og gi de essensielle ferdighetene som kreves for akademiske og industrielle lederstillinger.
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Mange av våre doktorgradsstudenter har flyttet inn i akademiske og forskningsroller i høyere utdanning, mens andre fortsetter å spille ledende roller innen farmasøytisk industri. Queens postgraduates høster eksepsjonelle fordeler. Unike initiativ, som Degree Plus og Researcher Plus, styrker vår forpliktelse til ansettbarhet.
Ansettelse etter kurset
Queen's University tilbyr omfattende karriereutviklingsmuligheter til PhD-studenter.
Fasiliteter
Akkrediteringer
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.