MSc sykepleie (forhåndsregistrering - voksen)
University of Lincoln
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Lincoln, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* for internasjonale studenter | hjemmestudenter: £9 250
Oppdag Lincoln uansett hvor du er i verden
Våre webinarer, fagmesterklasser, spørsmål og svar og studentpanelsamtaler er en fin måte å oppdage hvordan det er å bo og studere ved University of Lincoln .
Introduksjon
MSc Nursing (Forhåndsregistrering - Voksen)-kurset har som mål å forberede nyutdannede for det komplekse, krevende og givende området voksen sykepleie. Kurset gir de med en rekke bakgrunner muligheten til å overføre sine ferdigheter til å bli registrerte sykepleiere (voksne).
Denne mastergraden er for nyutdannede med en grad som ønsker å kvalifisere seg for å søke i sykepleie- og jordmorrådsregisteret.
Kurset er underbygget av kjerneverdiene til Sykepleie- og jordmorrådet (NMC) og har som mål å fremme kritisk tenkning og undersøkelsesånd.
I løpet av de siste tiårene har sykepleierrollen utviklet seg på grunn av den endrede konteksten for helse- og sosialomsorg, noe som har resultert i et bredt spekter av nye roller og tjenester. Registrerte sykepleiere (voksne) har en betydelig rolle når det gjelder å lede og koordinere omsorgstilbud til mennesker gjennom hele livet; klar over komplekse mentale, fysiske, kognitive og atferdsmessige omsorgsbehov til de de passer på.
Denne mastergraden har som mål å utvikle registrerte sykepleiere (voksne) som prioriterer mennesker ved å gi trygg og effektiv omsorg, utdanne de i deres omsorg gjennom bruk av teknologi, fremme helsekompetanse for å forebygge dårlig helse, og støtte sunne valg og livsstil. Kurset er utviklet for å heve de faglige verdiene og den sosiale samvittigheten til studentene for å forberede dem til fremtidige helseroller.
Sykepleiere oversetter evidensbasert kunnskap for å forbedre helsetjenester samtidig som de opprettholder og vektlegger etikken til personsentrert omsorg. Moduler på dette kurset er designet med tanke på dette og tar sikte på å stimulere innovasjon, forbedre kvalitet, håndtere risiko og identifisere områder for produktiv endring.
University of Lincoln , sammen med våre praksispartnere, deler en visjon for å forberede studentene til å bli dynamiske sykepleiere som er egnet for praksis i raskt skiftende og utfordrende omsorgsmiljøer.
Prioritering av undervisning ansikt til ansikt
Ved University of Lincoln streber vi etter å sikre at studentenes erfaring er engasjerende, støttende og akademisk utfordrende. Gjennom koronaviruspandemien har vi tilpasset oss myndighetenes veiledning for å holde våre studenter, ansatte og samfunnet trygge. Alle gjenværende juridiske restriksjoner for Covid-19 i England ble opphevet i februar 2022 under regjeringens plan for å leve med Covid-19, og vi har omfavnet en trygg tilbakevending til personlig undervisning på campus. Der det er hensiktsmessig, forbedres ansikt-til-ansikt undervisning ved bruk av digitale verktøy og teknologi og kan suppleres med nettbaserte muligheter der disse støtter læringsutbytte.
Vi er fullt forberedt på å tilpasse planene våre dersom endringer i myndighetenes veiledning gjør dette nødvendig, og vi vil bestrebe oss på å holde nåværende og potensielle studenter informert.
"Denne informasjonen var korrekt på tidspunktet for publisering (juli 2023)"
Opptak
Læreplan
Hvordan du studerer
Samarbeid er en sentral del av denne mastergraden og studentene oppfordres til å lære med og fra annet helsepersonell. Studentene vil kunne bruke sine underviste læringserfaringer i virkelige omgivelser ettersom programmet er strukturert gjennom femti prosent teori og femti prosent praksis.
Studentene kan jobbe i samarbeid og partnerskap med akademikere, praktikere, tjenestebrukere og andre studenter. Kurset tar sikte på å styrke studentene til å bli sykepleiere som er spenstige, omsorgsfulle, reflekterte og livslange elever for å legge til rette for kunnskap om andre roller og tjenester, tverretatlig samarbeid og selvtilliten til å jobbe på tvers av faggrenser.
Student som produsent
Forskningsengasjert og evidensbasert læring og undervisning er kjernen i studentenes læringserfaring i dette kurset. Student som produsent er en modell for undervisning og læring som oppmuntrer akademikere og studenter til å samarbeide om forskningsaktiviteter. Det er et program forpliktet til å lære gjennom å gjøre.
Prinsippene til Student som produsent er oppdagelse, samarbeid, engasjement og produksjon.
Oppdagelse
Elevene kan lære gjennom egen forskning. Selvstendig læring fremmes i hver modul gjennom både rettet og selvstyrt studium, noe som gjør det mulig for studentene å kontekstualisere det underviste innholdet til sitt praksisfelt og fremme selvstendig studium som en prosess studentene kan bruke gjennom hele sin profesjonelle karriere.
Samarbeid
Tverrprofesjonelt arbeid er en viktig del av kurset. Studentene kan samarbeide for å utvikle sin kunnskap og forståelse, og studentene kan samarbeide mellom profesjonelle jevnaldrende grupper og ansatte. Studentene blir sett på som samarbeidspartnere i produksjon og formidling av kunnskap.
engasjement
Studentene kan utvikle sin selvtillit og identitet som medlem av et profesjonelt fellesskap. Studentene kan overføre og bruke læringen til sykepleierutøvelse, fullt engasjerende med refleksjon og proaktiv identifisering av sine egne læringsbehov.
Produksjon
Emnet fokuserer på produksjon av faglig relevante og innovative læringsresultater som kan anvendes og implementeres innenfor sykepleierpraksis, samt fokus på oppnåelse av akademiske læringsutbytte.
Studentene gjennomfører en rekke moduler på kurset.
Førsteårsmoduler:
- Essensiell interprofesjonell praksis
- Vurdere behov, planlegge og koordinere omsorg
- Tilby og evaluere omsorg
- Ledelse og tilsyn i sykepleiepraksis
Andreårsmoduler:
- Anvendt helseforbedring
- Tjenesteevaluering for klinisk praksis
- Service Transformation
- Å være en ansvarlig profesjonell sykepleier (voksen)
- Administrere kompleks pleie
Ved slutten av programmet skal studentene kunne demonstrere kompetanse mot Future Nurse: Standards of Proficiency for registrerte sykepleiere. Disse inkluderer å være en ansvarlig fagperson, Fremme helse og forebygge dårlig helse, vurdere behov og planlegge omsorg, gi og evaluere omsorg, lede og administrere sykepleie og jobbe i team, forbedre sikkerheten og kvaliteten på omsorgen og koordinere omsorgen.
Arbeidsplasser
Arbeidsplasseringene er utformet for å forberede studentene på å møte utfordringene i et raskt skiftende klinisk miljø, enten dette er sykehus, allmennlegekirurgi eller helsetjenester.
Studere i utlandet
I det andre året har studentene muligheten til å gjennomføre en valgfri plassering enten i utlandet eller i Storbritannia. Utplasseringer kan gjøre det mulig for studentene å fokusere på en alternativ helsekontekst og gi muligheten til å få innsikt i og erfaring med å jobbe sammen med kolleger fra en rekke disipliner.
Vær oppmerksom på at studentene er ansvarlige for sine egne reise-, oppholds- og generelle levekostnader mens de er på utplassering eller studerer i utlandet.
moduler
- Forbedret bruk av helse (kjerne)
- Vurdere behov, planlegge og koordinere omsorg (L7) (kjerne)
- Å være en ansvarlig profesjonell sykepleier (voksen) (L7) (kjerne)
- Essensiell interprofesjonell praksis (kjerne)
- Ledelse og tilsyn i sykepleiepraksis (kjerne)
- Administrere kompleks pleie (L7) (Core)
- Tilby og evaluere omsorg (L7) (Core)
- Tjenesteevaluering for klinisk praksis (kjerne)
- Service Transformation (Core)
Hvordan blir du vurdert
Studentene vurderes både formelt og uformelt gjennom hele kurset for å utvikle læring og autonomi. Vurderinger kan foregå både innenfor universitetet og praksismiljøer. Praksisbasert læring vil bli vurdert som enten bestått eller ikke bestått. Faglig arbeid bidrar til deres endelige karakter.
Noe av vurderingen på kurset ledes av veiledere, men studentene oppfordres til å delta i fagfelle- og egenvurdering for å bidra til å utvikle ferdighetene til refleksjon og evaluering som er essensielle for livslang læring og fortsatt faglig utvikling, etter registrering som sykepleier .
Noen av vurderingene fokuserer på teoretisk kunnskap og anvendelse av teori, og andre på praktisk utføring av tekniske ferdigheter og pasientbehandling.
Vurderinger gjennom hele programmet er utformet for å være relevante for faglig arbeidspraksis.