Business skoler i Portugal

Beste studieprogrammer Universiteter, skoler og høyskoler i Portugal 2018

På denne siden kan du søke etter Universiteter og handelshøyskoler i Portugal. Du vil lett finne all informasjon om den øverste rangerte universiteter i Portugal. Klikk på "Les mer " for en detaljert beskrivelse av universitetet og en oversikt over studier som tilbys.

Finn universiteter i Portugal og bla gjennom sine programmer for å finne de som passer deg best. Få all informasjon om de ulike studietilbud i Portugal og sammenligne skolepenger og lengden på studiet. Du kan spare tid og kontakt universiteter i Portugal direkte: fylle ut "Request gratis informasjon " form, som vil sette deg i kontakt med inntakskontoret.

Start søket for din fremtidige utdannelse med en gang!

12 Resultater i Portugal

Atlântica

Bachelor Portugal Barcarena October 2018

Historie: AtlânticaAtlântica ble født i 1996 som en institusjon av offentlig interesse, som forsøkte å være en referanse orientert til skapelse, overføring og diffusjon av kunnskap, vitenskap og teknologi gjennom artikulering av studie, undervisning, forskning og eksperimentell utvikling.Administrert av VVM - Undervisning, Forskning og Administrasjon SA, et institutt etablert i 1993 med sikte på å utvikle en høy kvalitet utdanningsinstitusjon, anerkjent for sin evne til … [+] å utdanne fagfolk med ekspertise på arbeidsmarkedet, var basert på universitetsprofessorer, forskere, finansinstitusjoner, institusjonsgrupper, service- og studiefirmaer, og Oeiras kommune, som frem til 2014 var hovedaksjonæren. I 1996 begynte de første grader innen ledelse, miljø, territorium, IKT og ledelse i Helse- og i 2001 ble opprettet School of Health Atlântica . Siden da har Atlântica utvidet sine vitenskapelige interesser og konsolidert sine undervisnings- og forskningsområder.I 2014 kjøpte Carbures 87% av kapitalbeviset til VVM, noe som uttrykte sin intensjon om å bidra til en endring i høyere utdanning i Portugal ved å fremme sammenhengen mellom industri - høyere utdanning universitet - forskning, materialisert gjennom etableringen av en teknologisk pole for utvikling innen materialteknologi og luftfagsteknikk - kjernevirksomheten.Dette samarbeidet vil tillate overføring av kunnskap om selskapet til universitetet i et årlig forhold for å trene kandidater, mestere og leger, fremtidige fagfolk, med kompetanse som er virkelig nyttige for selskapet, men også la universitetet støtte selskapet i forskning og teknologiske utviklingsprosjekter. Gjennom denne nye læringsmodellen som privilegerer universitetets / selskapsintegrasjonen, transversale og komplementære kunnskapsområder (helse, næringsliv, informasjonsteknologi, ingeniørfag) og en sterk investering i forskning som stammer fra anvendt innovasjon, markerer Atlântica forskjell i høyere utdanning i Portugal, privat og offentlig.Atlântica gjør det mulig for studenter å lære og forskning av høy kvalitet, med spesialisert opplæring, integrert med virkeligheten av bedrifter, og på den måten, bedre ansettelsesevne.I dag har Atlântica hensikt å skille seg fra seg og være et verdifullt instrument for universitetets fremgang i Portugal.Historie: ESSATLASkolen for Atlântica helse (ESSATLA) ble opprettet i 2001 som en organisk enhet ved Atlântica University, der den ble integrert som en høgskole på polytechnisk nivå.Gitt at det var en organisk enhet ved Atlântica universitetet, tilhørte administrasjonen den respektive institusjonen, EIA .- Education, Research and Administration SA, som ble opprettet i 1993 av en gruppe universitetsprofessorer, forskere, finansinstitusjoner, grupper institusjonelle, service- og studiebedrifter og Oeiras kommune, som frem til 2014 var hovedaksjonæren.I 2002 startet to to-trinns kurs, med teknisk og faglig orientering, i radiologi, og i kliniske analyser og folkehelse. Sykepleiekurs (2001), Fysioterapi (2001), Speech Therapy (2003) og Nursing Training Complementary Course (2002) ble også opprettet.Kursene i skolen søkte å svare på kravene til den teknisk-pressede formasjonen og samtidig gi en humanistisk formasjon til studentene i et integrert perspektiv med samfunnsvitenskap og oppførsel.Fra begynnelsen hadde de en sterk del av praksis i en faglig sammenheng, gjennom undervisning i klinisk sammenheng, noe som førte til at skolen etablerte samarbeidsprotokoller med sykehus og helsesentre i Lisboa-regionen.På grunn av behovet for å tilpasse kursene til den vitenskapelige og teknologiske evolusjonen i deres respektive områder, ble talerapi, radiologi, klinisk analyse og folkehelsekurs avviklet etter 2015, og en ny fase ble begynt å reformulere disse områdene. kurs, i samsvar med retningslinjer gitt i god tid av A3es Evalueringskomiteer.I juli 2017 ble den nye graden i osteopati akkreditert, som trådte i drift 2017-2018. [-]


Atlântica University

Master Portugal Barcarena October 2018

Velkommen til Atlântica !Vi har forberedt på ankomst og vi er veldig glade for at du har tatt beslutningen om å bli med oss.Velkomstdager er laget for å gjøre overgangen til Atlântica og universitetets liv så glatt som mulig. Når du går på velkomstdager, finner du et bredt utvalg av økter, arrangementer og sosiale sammenkomster for å hjelpe deg med å bli bedre kjent med Atlântica og byen.Finn svar på dine spørsmål og få nye venner. Vi vil at du skal ha det gøy og lære om di… [+] tt nye hjem. Få mest mulig ut av våre velkomstdager!Velkommen Dager - 24. til 27. september 2018 [-]


Instituto Piaget

Bachelor Master Diplom Portugal Almada Vila Nova de Gaia Viseu Silves Santo André October 2018 + 4 fler

Instituto PiagetDen Instituto Piaget er en anerkjent institusjon for portugisisk privat høyere utdanning, inspirert av den berømte sveitsiske psykologen undervisning, Jean Piaget. Hans omfattende opplæring tilbudet inkluderer lavere, Masters og praktisk kurs i ulike områder, samt mange andre faglig og personlig utvikling kurs.En medfødt internasjonalt yrkeGrunnlagt i 1979, den innovative kvaliteten på undervisningsmetoder og høy anseelse av de tusenvis av fagfolk som ble ut… [+] eksaminert, fikk sin raske ekspansjon over hele landet og også over landegrensene.I dag Instituto Piaget er til stede i 6 land på 3 kontinenter - Angola, Brasil, Kapp Verde, Guinea-Bissau og Mosambik, i tillegg til de fire studiesteder fordelt etter den portugisiske territoriet.I Portugal Instituto Piaget har blitt i økende grad en referanse institusjon for internasjonale studenter. Disse studentene, fra de mest ulike bakgrunner (mange av disse gjennom Erasmus-programmet), utgjør allerede i inneværende skoleår, ca 20% av alle sine studenter.Til denne etterspørselen bidrar sterkt til utbredt aksept av vitnemål Instituto Piaget ved institusjonene i EU og globalt.Nærhet undervisning, trening ExcellenceDe er en del av visjonen og verdiene av institusjonen Excellence i trening - settes i de høye arbeidsevne priser av alle sine kurs - og nærhet miljø og fortrolighet som finnes på sine studiesteder, inkludert studenter, lærere og ansatte.Den Instituto Piaget plasserer mennesket i all sitt mangfold og kompleksitet, i sentrum av all aktivitet. Så, fra den første kontakten før etter ferdigstillelse av treningen, hver elev av Instituto Piaget er ledsaget av et tverrfaglig team forpliktet til å sikre sin akademiske suksess og sitt maksimale velferd.Internasjonale studenter er gitt spesiell omsorg av våre team, multiplisere spesiell støtte for å sikre en rask og enkel integrering i alle aspekter av sin faglige erfaring: undervisning i portugisisk, overnatting, søknadsprosedyrer og registrering, etc.Den Campi: 4 scenarier for en minneverdig opplevelse4 Campi den Instituto Piaget , i Portugal, har blitt designet og utstyrt for å gjøre bemerkelsesverdige borgere og Excellence fagfolk.De er integrert i mange forskjellige regioner av landet - hver med en annen verden å tilby sine besøkende:Almada - Med evig Lisboa på den andre siden av elvenCampus Almada ligger ved siden av en node av jernbane og veitransport, som setter deg 10 minutter fra den fantastiske portugisiske hovedstaden Lisboa, og uimotståelige strendene i Costa de Caparica.Utstyr: Aula Magna • tribuner • Laboratorier • Music Room • Videokonferanser rom • audiovisuelle rom • korporal uttrykk rom • Computer Room • Bibliotek • Bibliotek • Innendørs Gymnasium • multisportspaviljong • Friidrettsbanen • hæler spor • Bar • kafeteria • Art Gallery • lomme Teater • Space Wireless i fellesområdene • parkering.Vila Nova de Gaia - Ved siden av målet for mote: PortoDet historiske sentrum av Porto, en World Heritage Site av UNESCO, ligger bare noen få minutter av denne Campus, der regionen har blitt nylig en verden destinasjon i moten for tusenvis av turister fra hele verden.Utstyr: Auditorium • tribuner • Laboratorier • Music Room • Tekniske rom for fysioterapi og sykepleie • Anatomy Room • Computer Room • Bibliotek • Bibliotek • Medisinsk kabinett • Bar • Kafeteria • Wireless Space i fellesområdene • ATM • Parkering • Shuttle.Viseu - Sjarmen av interiøret med en moderne vriViseu tilbyr alle attraksjonene i en pulserende moderne by som ligger i en vakker innlandet, rolig og full av tidløse tradisjoner. Dette campus tilbyr bolig for studenter.Utstyr: Aula Magna • tribuner • Laboratorier • Music Room • videokonferanserommet • Audiovisuelle Room • teknikker for fysioterapi og sykepleie anlegg • Anatomy Room • Computer Room • Bibliotek • Bibliotek • Innendørs Gymnasium • Sports Pavilion • Medisinsk kabinett • Bar • Kantine • Wireless Space i fellesområdene • ATM • parkering.Student Residence: enkle og doble rom; tilgang til kjøkken; 24 timers sikkerhet; parkeringSilves - historie og Algarve strenderDen historiske byen Silves, en gang hovedstaden i den mauriske riket av Algarve, er i dag den perfekte scenen for å studere og nær sin verdensberømte strender.Utstyr: Auditorium • tribuner • Laboratorier • Teknisk fysioterapi og sykepleie anlegg • Computer Room • Bibliotek • Bibliotek • Reprografi • Bar • Kafeteria • Wireless Space i fellesområdene • parkering. [-]


Instituto Politécnico de Santarém

BSc Portugal Santarém October 2018

Presentasjon og vedtekter Den IPSantarém er en offentlig polyteknisk institusjon for høyere utdanning i samfunnets tjeneste, forpliktet til å kvalifisere pensjonister, for produksjon og formidling av kunnskap, etablering, overføring og formidling av kunnskap om en profesjonell natur, kultur, vitenskap, teknologi, kunst, målrettet forskning og utvikling, med vekt på sentralitet studenten og samfunnet rundt i et internasjonalt rammeverk. Det ble opprettet på 26 desember 1979 e… [+] tter lov resolusjon nr 513 T / 79. I begynnelsen forsto jeg jordbruks School of Santarém og School of Education Santarém. På slutten av 1985 ble opprettet School of Management and Technology Santarém. I 1986 ble det integrert i Institute of Tomar Technology School, i 1997, ga opphav til Polytechnic Institute of Tomar. I 1997 skapte det Rio de Sport skole Major og i 2001 ble integrert i Helse School of Santarém. IPS er anerkjent som et senter for utvikling og en referanse i utdanning, kultur og forskning utvikles i regionen, skapt på 70-tallet, har i dag fem skoler, fire i byen Santarém og byen Rio Maior. Integrert ved Institutt er også de sosiale tjenester, som gir overnatting for studenter, stipender, kantiner, medisinsk støtte, samt en rekke sportsfasiliteter for å praktisere ulike idretter, noen utvide til escalabitana samfunnet. Den IPSantarém fremmer institusjonelt samarbeid og effektiv mobilitet av alle sine agenter, både nasjonalt og internasjonalt, spesielt i det europeiske området for høyere utdanning og samfunnet av portugisisk-talende land. Deltar i samarbeidsaktiviteter for samfunnet, herunder formidling og overføring av kunnskap samt økonomiske verdien av vitenskapelig kunnskap, og sikre forhold for alle behørig kvalifiserte borgere skal ha tilgang til høyere utdanning og læring gjennom hele livet. [-]


ISCTE Business School – Instituto Universitário de Lisboa

MSc Portugal Lisbon USA Orlando October 2018

Melding fra dekanenVelkommen til ISCTE Business School.IBS er en pionerskole i undervisning i ledelse og næringsliv, og den første hvor dette var et selvstendig område i motsetning til et emne undervist innen økonomi. Koblingene til bedriftens verden er et karakteristisk trekk ved vår skole. IBS har fra begynnelsen avhengig av støtte fra inviterte fakultet fra næringslivet, hvis samarbeid har gitt verdifull innsats for våre læreplaner. Det er derfor ikke overraskende at uavhe… [+] ngig av det økonomiske miljøet har suksessive generasjoner av studenter likte ansettelsesgrader nær 100%. Enda viktigere, anerkjenner bedrifter den høye kvaliteten på trening gitt til IBS-studenter, og denne tilliten økes av volumet og fortreffelighetene i forskningen produsert av våre fakultetsledere og forskere. Internationalisering er det andre kjennetegn ved skolen vår. IBS lærer ikke bare kurs i samarbeid med universiteter fra Asia, Afrika og Sør-Amerika, men innenfor det portugisiske universitetets rammeverk har IBS også pioner i å etablere et støttekontor for Erasmus-studenter. Denne modellen, som samarbeider med universiteter over hele verden, har tiltrukket så mange utenlandske studenter at vi ikke har vært i stand til å oppnå full gjensidighet til tross for det økende antall IBS-studenter som drar nytte av en opplæringsopplevelse i utlandet. Evnen til å jobbe i en internasjonal setting er tydelig demonstrert av antall alumni som arbeider i utlandet, hvorav mange har lederskap i multinasjonale selskaper. Innovasjon og entreprenørskap er det tredje kjennetegn ved skolen vår. Pedagogisk innovasjon førte til oppdatering av pensum, samt innføring av nye læringsmetoder; Disse inkluderer utvikling av casestudier og programvare for styring og fjernundervisning. Det er ikke ved en tilfeldighet at mange referanse tekster i de ulike ledelsesområdene er skrevet av IBS fakultet. Til slutt må det spesielt nevnes det nære forholdet som IBS-fakultetet og personalet utvikler seg med våre studenter og bekymringen for deres velvære, da dette er en avgjørende faktor for de høye akademiske prestasjonene til våre studenter. Den intellektuelle strenge i klasserommet, forfremmelsen av teamarbeid og eksponeringen for real case studies gjør det mulig for IBS å skape verdier for våre studenter og garantere at de bidrar positivt til utviklingen av det nasjonale og globale samfunnet.José Paulo Esperança Dean ISCTE Business SchoolISCTE Business School FacilitiesISCTE Business School of ISCTE -IUL gir sine studenter et godt miljø for å lære samt muligheter til å slappe av. I tillegg til auditorier og klasserom hvor studentene tar sine klasser, er det mange private og gruppestudier hvor studiet kan gjennomføres. Campuset huser også fem kafeer / barer, to restauranter og mange mellomrom for å slappe av. Wi-Fi er tilgjengelig, til IBS-studenter, gjennom hele campus.IBS-biblioteket levert av ISCTE -IUL tilbyr en tjeneste til alle studenter på universitetet - med bøker innen næringsstudier, samfunnsvitenskap og teknologi. Samlingen består av rundt 80.000 titler (inkludert monografier, referansearbeid, avhandlinger og avhandlinger) og 30.000 tidsskrifter tilgjengelig i papir og digitalt. Financial Lab tilbyr en omfattende samling av finansielle databaser og informasjonskilder, inkludert Bloomberg, Reuters Xtra / Knowledge, Compustat, Datastream / Worldscope, Thomson One Banker, CRSP, Eventus og WRDS. Studentene har tilgang til gode online bibliografiske verktøy som Nettkunnskapsbibliotek (med mer enn 16 000 vitenskapelige tidsskrifter i fulltekst) Web of Knowledge og JSTOR (Business, Matematikk og Statistikk samlinger) og ABI / Inform Global. [-]


Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro

Master Portugal Vila Real October 2018

Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro , basert i Vila Real , bedre kjent som UTAD , er en institusjon rettet mot opprettelse, overføring og diffusjon av kultur, kunnskap og vitenskap. Ligger i et utviklingsland, fremmer det entreprenørskap, i nært forhold til samfunnet, dets organismer, institusjoner og forretningsstoffer, forverker vitenskapelig kunnskap, utvikler teknologi og fremmer innovasjon, som søker å reagere på globale, nasjonale og regionale problemer og utf… [+] ordringer .Ligger på en miljøkampus som er en av Europas største botaniske hager, har den moderne fasiliteter, biblioteker, laboratorier, onlinetjenester, idrettsanlegg og tilbyr flere muligheter på sports- og kulturfelt, tilgjengelig for sine studenter, lærere og forskere og andre arbeidere, samt samfunnet i det store.Den har sosiale tiltakstjenester som utmerker seg for dyktighet, som gir tilgang til stipend, moderne universitetsboliger, kantiner, restauranter, datarom og støtte innen medisin, psykologi og ernæring. UTAD studenter er viktige ressurser i akademisk liv.Historien til Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro ( UTAD ) begynner å trekkes 6. juni 1973, da et forslag ble nevnt som allerede nevnte etableringen av det da Polytechnic Institute of Vila Real (IPVR) . Mindre enn et år senere, 2. mars 1974 ble den første installasjonskommisjonen for dette instituttet invigert, og den 2. desember 1975, det første året av bachelorgrad i planteproduksjon, dyreproduksjon og skogsproduksjon .Den 14. september 1979 ble IPVR forhøyet til Universitetsinstituttet ved å vedta betegnelsen Universitetet i Trás-os-Montes og Alto Douro (I UTAD ). Mindre enn 10 år senere, i anerkjennelse for sin sterke aktivitet innen undervisning og vitenskapelig og teknologisk forskning, ble den fremmet til kategorien av universitet 22. mars 1986. UTAD , Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro .Selv om det er et av de yngste universitetene i landet, har det i det nasjonale og internasjonale universitetets panorama fått et område som er anerkjent som et akademisk senter for innovasjon og kvalitet, med en strategisk visjon for fremtiden som også vurderer utviklingen av regionen der den er integrert.Bekymringen om regional utvikling har hovedsakelig vært fokusert på overføring av kunnskap, i kraft av områdets konkurranseevne og attraktivitet, for eksempel Science and Technology Park "Regia Douro Park" og Center for Excellence i Vine and Wine, men også i etableringen av rom for pre-inkubasjon av selskaper, oppmuntre til entreprenørskap og fremme linker til næringslivet som en potensiell kilde til innsetting av studenter på arbeidsmarkedet.Den strategiske planen for fireårsperioden 2017-2021 har antatt en ambisjon om å forny seg, å utnytte alle sine ressurser og å bekrefte sin rolle som referanseinstitusjon og agent for territorial samhørighet. Men bekrefter seg selv som Eco-University, som fungerer i en miljøkampus med eksemplarisk miljøledelse, hvor man kan observere arter som kommer fra verdens fire hjørner.Studenter fra mer enn 40 land har et bredt spekter av kurs tilbys på fire universitetsbaserte skoler - jordbruks- og veterinærvitenskap, humaniora og samfunnsvitenskap, vitenskap og teknologi og livs- og miljøvitenskap - og en skole av polyteknisk natur - Helsehøgskolen - samt et bredt spekter av kvalitetsinfrastrukturer.Det pedagogiske tilbudet omfatter de akademiske studiekursene som fremmes og koordineres av skolene, nemlig 32 første syklus, 3 integrert mastergrads, 41 andre syklus (mastergrad) og 19 tredje syklus (doktorgrad). Doktorgradsstudiet, en transversal enhet for utdanning og forskning, påtar seg koordinering av lærings- og forskningsaktiviteter på doktorgradsstudium og avansert opplæring i nært samarbeid med skolene og forskningsinstitusjoneneUTAD også vert for seks forsknings sentre og åtte sentre av forsknings sentre av universiteter i Aveiro, Beira Interior, Coimbra, Lisboa, Minho og Porto, anerkjent av Stiftelsen for Science and Technology (FCT).HVA SKAL AVSTÅ USA?Den første høyere utdanningsinstitusjonen i det indre av Nord-Portugal;Han ble født som en landbrukshøgskole i 1973 og vokste opp som et universitet, og tilbyr i dag ca 100 bachelor-, master- og doktorgrader;Den utvikler forskning og fremmer valorisering av kunnskap og innovasjon, gjennom forsknings sentre satt inn i det nasjonale nettverket og med omfattende internasjonale forbindelser;Det sementerte forholdet til byen Vila Real og hele regionen, og ble intensivt involvert i utviklingen av den.Det har forvandlet en gammel gård på en campus som er en av de største botaniske hagene i Europa, hvor vi kan observere arter fra alle verdenshjørner;Den har moderne fasiliteter, biblioteker, laboratorier, onlinetjenester, sportsutstyr og tilbyr flere muligheter på sports- og kulturområdet.Det er et læringsøkosystem som består av tverrfaglig kunnskap og en skole som verdsetter nærhetens nærhet mellom de mer enn 500 lærerne og de 7000 studentene som kommer fra Portugal og rundt 40 land;Du er i en trygg by, med enkle forbindelser til landet og i utlandet, og med høy livskvalitet;Den tilbyr sosiale handlingstjenester som utmerker seg for excellence, med moderne universitetsboliger, kantiner, restauranter, datarom, tilgang til stipend og støtte innen medisin, psykologi og ernæring.Det arbeider i nettverk med universiteter i Portugal, Europa og Verden, integrering av flere konsortier og aktivt å fremme prosjekter i partnerskap. [-]


Universidade de Évora

Master Portugal Evora October 2018

MISSION Til University of Évora Det er en av de beste universitetene i portugisisk offentlige skolesystemet og har derfor oppgaven Produksjonen av kunnskap gjennom vitenskapelige og kunstneriske forskning, eksperimentering og teknologisk og humanistisk utvikling; Sosialisering av kunnskap, og gir den tradisjonelle studentmassen og arbeids befolkning, faglig kompetanse på bachelor-, master- og doktorgrad, ad hoc-kurs og uformell opplæring gjennom hele livet; Overføring av … [+] kunnskap til samfunnet med tanke på innovasjon og næringslivets konkurranseevne, samt modernisering av offentlige tjenester og sosial og kulturell utvikling av samfunnet som helhet; Utsikt Universitetet i Évora det er tenkt om regionen der den opererer, Alentejo, velge det som den foretrukne målet for din innsats for sosialisering av kunnskap, det europeiske fellesskapet som den deler de samme menneskelige verdier, kulturelle og vitenskapelige, til naboregionene som først og fremst etablere strategiske partnerskap og portugisisk-talende land som søker å utvide sin misjon, ikke glemme samtidig at utarbeidelse av studentene bør alltid ta hensyn til "verden" samlet vi lever ii dag. verdier Universitetet i Évora vedtar prinsippet om fri undersøkelse, som definert Henri Poincaré, i jakten på de oppgavene som følger av sin misjon "tanken bør ikke sende verken et dogme eller en fest eller en lidenskap eller en interesse eller en forutfattede idé, og heller ikke noe annet enn seg selv, siden, til å sende inn, vil være det samme som å slutte å eksistere " De er fortsatt iboende verdier av University of Évora: Den menneskelige verdighet; Den akademiske frihet; Den enkelte fortrinn; Nøyaktigheten i utførelsen av noen oppgaver; Den underliggende demokratisk avgjørelse, Fraværet av sosial diskriminering, etnisk eller skrifte. KORT HISTORIE EU Til University of Évora Det var det andre universitetet som skal etableres i Portugal. Etter etableringen av Universitetet i Coimbra i 1537, har det vært følt behov for et annet universitet å tjene Sør. Évora, kirkelige metropol og midlertidig bolig av domstolen, dukket opp umiddelbart som den mest passende byen. Selv om den opprinnelige ideen om etableringen av andre universitetet riket, har tilhørt John III, ble gitt av Cardinal Henry sin utførelse. i utdanningsspørsmål interessert, begynte hun ved å grunnlegge College of the Holy Spirit, betro ham til den da nyopprettede Society of Jesus. Selv verk av bygningen stammet og har bedt Cardinal of Rome transformasjon av College i sin helhet University. Med godkjenning av pave Paul IV, uttrykt i bull Cum Nobis april 1559, ble det nye universitetet opprettet, med rett til å undervise i alle fag bortsett fra medisin, sivilrett og prosedyre for Canon Law. Den høytidelige åpningen fant sted 1. november samme år. Selv i dag, markerer denne dagen årsdagen for universitetet, med seremonien for høytidelig åpning av studieåret. De viktigste fag var filosofi, Moral, Skriften, Spekulativ teologi, retorikk, grammatikk og humaniora, som fullt ut skriv dette universitetet i den tradisjonelle rammen mot reformistiske europeiske katolske institusjoner for høyere utdanning, de fleste som for øvrig styres av jesuittene . I styret til Dom Pedro II, var å bli innført undervisning i matematikk, som dekker emner så forskjellige som geografi, fysikk, eller Military Architecture. Prestisjen ved University of Évora i løpet av de to århundrene av sin eksistens første fase forveksles med prestisje og den vitenskapelige verdien av sine lærere. Til det var de knyttet relevante navnene i portugisisk og spansk kultur, noe som er viktig å understreke, først og fremst, Luis de Molina, teolog og moralist av kreativitet og europeisk berømmelse. I Évora, PhD var en annen luminary av den iberiske kulturen på den tiden, jesuittenes Francisco Suárez, deretter en professor ved Universitetet i Coimbra. Her lærte en stund Pedro da Fonseca, regnes som den viktigste filosofen portugisisk sekstende århundre, feiret innsats av neo-skolasrenovering av aristotelisk tanke. Til tross for forsøk på modernisering og åpenhet for nye vitenskapelige ånd som preger det attende århundre universitet, må det erkjennes imidlertid at eksempelet med sin eldre søster av Coimbra, gjorde hans innsats ikke oversette til selve åpningen av sinn til behovene til nye tider. Til tross for den høye individuelle verdien av mange lærere, utdanningssystemet som helhet, viste seg mistilpasset og utdatert. Évora deltok dermed den globale trenden med å snu ryggen til Transpirenaica Europa som preget de fleste eliter og iberiske kulturinstitusjoner av det gamle regimet. Når den politiske og kulturelle klimaet i midten av attende århundre begynte å avsløre fiendtlig innstilt til jesuittene, ikke rart at Universitetet i Évora har vært lett bli et mål for reformen og sentralistiske politikk Pombal. På den 8 februar 1759 - to hundre år etter stiftelsen - Universitetet var omgitt av kavaleri tropper, som et resultat av resolusjon av utvisning og forvisning av jesuittene. Etter en lang tid i fengsel under våpen, ble mestere til slutt tatt til Lisboa, der mange ble fengslet i den beryktede Fort Junqueira. Andre ble summarisk deportert til pavestaten. Fra andre halvdel av det nittende århundre, avgjøres i den edle bygningen Henrique sin Lyceum Évora, som dronningen Dona Maria II innvilget forbeholdt bruk av "kappen og prestekjolen", i tråd med universitetstradisjon av byen og bygningen . I 1973, ved dekret av daværende utdanningsminister, José Veiga Simão, skapte han University Institute of Evora som skulle bli avskaffet i 1979, for å gi plass til det nye Universitetet i Évora. SKOLER OG AVDELINGER IIFA Skoler, sammensatt av avdelinger og avanserte institutt for forskning og opplæring er organiske enheter av universitetet School of Arts Department of Architecture Department of Performing Arts Institutt for visuell kunst og design musikk~~POS=TRUNC School of Science and Technology Institutt for biologi Institutt for Sport og Helse Rural Engineering Department Institutt for fysikk Institutt for plante vitenskap Institutt for geofag Institutt for informatikk Matematisk institutt Department of Veterinary Medicine Institutt for landskaps, miljø og planlegging Institutt for kjemi Institutt for husdyrfag School of Social Sciences Institutt for samfunnsøkonomi Institutt for filosofi Department of Management Institutt for historie Institutt for lingvistikk og litteratur Institutt for pedagogikk og utdanning Psykologisk institutt Institutt for sosiologi Skole Nursing St. John of God Institutt for sykepleie Institutt for forskning og Advanced Training [-]


Polytechnic of Leiria

Master Portugal Leiria October 2018

Polytechnic of LeiriaVisste du at studenter fra over 60 forskjellige land har valgt Polytechnic of Leiria ( IPLeiria ) som deres første IPLeiria ? Lær hvorfor Portugal er det perfekte reisemål, og hvorfor studere på IPLeiria kan være en ekte livsforandrende opplevelse.fakta5 Campi i 4 forskjellige byer700 internasjonale studenter250 på internasjonal mobilitet60 forskjellige nasjonaliteter350 internasjonale samarbeidsavtalerfasiliteterStudietilbud for tjuefem århundre:5 leiren… [+] tilbyr eksepsjonelle læringsfasiliteter. Mer enn 130 høyteknologiske laboratorier utstyrt med den nyeste teknologien.Innovativ undervisning:Vi har investert i avanserte studentfasiliteter og i den nyeste teknologien som er tilgjengelig, og prøver å bringe våre kurs til livs. ESTM School-Hotel og vår Online Learning Unit er bare to av dem.styrkerBransje partnerskap:Mange av kursene våre har et partnerskap med ledende selskaper, og oppfordrer deg til å overskride. Cisco, Phoenix Contact, Oracle, Siemens er bare noen av de store merkene som bestemmer seg for å implementere akademier i vår institusjon.Anerkjent for forskning:Hi-tech forskningsenheter som CETEMARES eller CDRS'p er en del av vår strategi hvor arbeid og vitenskap går hånd i hånd for å finne nye løsninger.RegionenRegionen med stor økonomisk dynamikk:Høyt ansettelsesområde i en region rik på plast, keramikk og glass, forme, engineering, fiskeri, turisme, mat og bioteknologi. En av de 5 beste byene å bo i Midt i alt: 3 flott by campus sted: Leiria, Caldas da Rainha eller Peniche. Disse er fantastiske byer, ikke bare for å studere, men å bo i.Våre eiendelerVennlig og nær atmosfære:Vi er stolte av vårt vennlige miljø blant studenter, lærere og teknikere som hjelper elevene til å bosette seg i et nytt liv borte fra hjemmet.Designet for dagens studenter:Oppdag rekke aktiviteter og opplevelser tilgjengelig på noen av IPLeiria campus. Alt fra sport til veiledning og rådgivning, medisinsk og psykologisk støtte. Mens du studerer er en viktig del av universitetslivet, må du ikke glemme å gripe muligheter som stipend og selvfølgelig fritidsaktiviteter, inkludert musikk, teater, utstilling og konferanser. Hva mer kan du ønske deg? [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior de Saúde (ESSV)

Bachelor Master Portugal Viseu October 2018

A Escola Superior de Saúde de Viseu (ESSV) é uma Instituição de Ensino Superior Público integrada no Instituto Politécnico de Viseu, dotada de personalidade jurídica e de autonomia administrativa, financeira, científica e pedagógica e a sua organização e gestão rege-se pela Lei n.º 54/90, de 05 de Setembro, com algumas especificidades decorrentes do Decreto-Lei n.º 205/95, de 08 de Agosto. A ESSV, criada pela Portaria nº 216/2005 de 24 de Fevereiro, é herdeira da antiga Escol… [+] a de Enfermagem de Viseu criada em 1971 pela Portaria n.º 228/71 de 01 de Maio, reconvertida em Escola Superior de Enfermagem de Viseu pela Portaria n.º 821/89, de 15 de Setembro após a integração do ensino de enfermagem no sistema educativo nacional ao nível do ensino superior politécnico, como resultado da publicação do Decreto-Lei n.º 480/88, de 23 de Dezembro.A Escola rege-se pelos Estatutos aprovados pelo Despacho Normativo n.º 52/99, que contemplava a tutela conjunta dos Ministérios da Educação e da Saúde, publicado em Diário da República, I Série - B, n.º 257, de 04 de Novembro de 1999. Na sequência da Resolução do Conselho de Ministros n.º 140/98, de 04 de Dezembro e da Lei n.º 26/2000, de 23 de Agosto, a Escola transitou para a tutela exclusiva do Ministério da Ciência e do Ensino Superior. Face às alterações do seu enquadramento legal, os Estatutos encontram-se em fase de reformulação. A Escola iniciou a sua actividade em Outubro de 1974 com o Curso de Enfermagem Geral, que funcionou até 1992. Em Abril de 1990 iniciou o Curso Superior de Enfermagem - conferindo o grau de bacharel - aprovado pela Portaria n.º 299/90, de 12 de Abril, mais tarde alterado pela Portaria n.º 357/95, de 24 de Abril. Em Março de 1996, com os Cursos de Estudos Superiores Especializados (CESE) em Enfermagem de Saúde Infantil e Pediátrica e em Enfermagem de Saúde Materna e Obstétrica, aprovados pelas Portaria n.º 1137/95 de 15 de Setembro e Portaria n.º 1126/95 de 14 de Setembro, respectivamente, passou a conferir o grau de licenciado. Em Outubro de 1997 iniciou o CESE em Saúde Comunitária e em Enfermagem de Saúde Mental e Psiquiátrica, aprovados pela Portaria n.º 544/97 e Portaria n.º 545/97, de 23 de Julho.Posteriormente, com a publicação do Decreto-Lei n.º 353/99, de 03 de Setembro foram fixadas as regras gerais do ensino de enfermagem no âmbito do ensino superior politécnico: formação geral em enfermagem através de Cursos de Licenciatura unietápica com a duração de 4 anos e formação especializada através de cursos de especialização de pós-licenciatura não conferentes de grau. Den samme loven også vedtatt to overgangstiltak: Komplementær Training år for studenter som besøkes datoen løpet av bachelor i sykepleie, som tillot å oppnå en grad, og skapte Training Supplement Course som tillot sykepleiere en bachelorgrad tilgang til licenciado.O graden Bachelor of Nursing og Komplementær år med trening ble skapt av resolusjon nr 729/2000 av 5 oktober; Utfylle Training Course ble skapt av resolusjon nr 98/2000 av 22. februar. SVPC i skoleåret 2005-2006 var avgjørende for gjennomføringen av målene og filosofi av Bologna-prosessen. Neste ano, foi reorganizado o plano de Curso de Licenciatura em Enfermagem e elaborado um plano de adequação, tendo por base o Decreto-Lei nº 42/2005 de 22 de Fevereiro, o Decreto-Lei nº 74/2006 de 24 de Março, alterado pelo Decreto-Lei nº 107/2008 de 25 de Junho e o Despacho nº 7287-B/2006 (2ª Série). Assim, nos termos dos artigos 63º e 64º do Decreto-Lei nº 74/2006 de 24 de Março e através do Despacho nº 16043/2006 (2ª série), de 30 de Junho, do Director Geral do Ensino Superior, publicado no Diário da República, 2ª Série, nº 147, de 1 de Agosto de 2006, foi registado com o número R/B-AD-761/2006, a adequação do Curso de Enfermagem ministrado pela Escola Superior de Saúde de Viseu, ao ciclo de estudos adequado ao processo de Bolonha. O Plano de Equivalências ao processo de transição, foi aprovado em reunião de Conselho Científico a 18 de Julho de 2007.Para além destes cursos, a Escola tem realizado cursos de pós graduação, não conferentes de grau académico. [-]


Instituto Politécnico de Viseu – Escola Superior Agrária (ESAV)

Bachelor Master Portugal Viseu October 2018

Den Agrar School of Viseu (ESAV), Offisielt etablert i 19 desember 1994 (resolusjon nr 304/94), er det en av de organisatoriske enheter av Polytechnic Institute of Viseu, integrere nettverket av topp portugisisk offentlig utdanning på nivå med polyteknisk utdanning. Så det ble videreført tradisjonen, fordi Viseu byen hadde det privilegium å være en pioner innen landbruksutdanning i Portugal ved å skape Agricultural Training School of Viseu, ved dekret av 16 desember 1852. … [+] Den ESAV ønsker å formidle og spre kunnskap med sikte på å trene studentene med avanserte ferdigheter i de områdene av landbruksvitenskap, mat og veterinær; fremme anvendt forskning og formidling, kulturelle, vitenskapelige og teknologiske utveksling med liknende nasjonale og internasjonale institusjoner og forholdet med næringslivet for å bidra til utvikling av regionen og landet. Dermed målene i ESAV basert på tre aspekter: - Quality Education, gjennom overføring av teknisk og vitenskapelig kunnskap kontinuerlig oppdatert og korrekt, fokusert på bruk av sentrale teknologier for å trene studenter innen landbruksproduksjon og dyretekniske, økologi og landskaps, skogbruk, biosystemer, næringsmiddelindustrien og til og med veterinær sykepleie. Bygging av bruer med samfunnet gjennom teknisk og vitenskapelig støtte, prosjekter, tjenester, konsulentselskaper, institusjonelle organisasjoner både regionalt, nasjonalt og internasjonalt. Dermed er i stand til å gi informasjon, overføre kunnskap, mobilisere støtte og testamenter, fakta ingen tvil fundamental for integrering av skolen i midten. Kvaliteten på utdanningsministeren, ansporet av suksessen av anvendelsen av prinsippene i Bologna-erklæringen, viser klart dette faktum. Utvikling av forskning, eksperimentering og formidling av kunnskap innen landbruksvitenskap, mat og veterinær, slik at fremme av deres produksjonssektorene. Disse aktivitetene er strømlinjeformet ved fakultetet stadig kvalifisert og er permanent opptatt av å bidra til det pedagogiske suksess for studenter, som bevis derav høy andel av leger. Den ESAV ligger i et førsteklasses område av byen Viseu, i Quinta da Alagoa, med ca 23 dekar. Besitter mange kulturer, fremhever vingård, frukthage og olivenlund. Telle selv med husdyrproduksjon strukturer av sauer, geiter, storfe, fjørfe og kaniner, samt en Veterinary Nursing Center og laboratorier med teknologier som muliggjør oppkjøpet av ferdigheter i ulike tekniske og vitenskapelige felt. Sikte på en dedikert trening for full integrering i arbeidslivet av sine studenter, ESAV har en kropp av personalet, undervisning og ikke-pedagogisk personale, kvalifisert og motivert. De bidrar også til suksess for ESAV sine studenter med deres vilje, tilgjengelighet og arbeidskapasitet gir utmerket samarbeid i overføring og oppkjøpet av ferdigheter. [-]


Castelo Branco University of Applied Sciences

BSc Portugal Castelo Branco October 2018

Den Castelo Branco Polytechnic Institute (IPCB) er en offentlig institusjon for høyere utdanning, der kultur er preget av det rike mangfoldet og unike i hver hånd en av de seks skolene som er Jordbruk, Applied Arts, utdanning, ledelse, helse og teknologi. Kursene undervist ved IPCB kombinere sterk praktisk og teknisk trening med teoretiske rammeverk på høyeste vitenskapelige nivå, forberede kompetente fagfolk. Den IPCB skoler har fasiliteter av høy kvalitet og utstyr og go… [+] de sports- og kulturtilbud. Undervisningspersonalet viser seg å være av høy vitenskapelig, teknisk og pedagogisk kompetanse. Utviklingen av IPCB, er basert på søyler klart identifisert i sitt behov for høye nivåer av kvalitet og det blir internasjonalt anerkjent. I tillegg til å vedta standarder for European Association for Quality Assurance for Higher Education (ENQA) og anbefalingene fra European University Association (EUA), har Castelo Branco Polytechnic Institute sitt kvalitetsstyringssystem sertifisert i henhold til ISO 9001: 2008. Til tross for de oppnådde resultater, er det viktig at disse nivåer av etterspørsel er styrket og synlig i institusjonens oppdrag, fordi det er den eneste måten å sikre at IPCB utfordringer og tester hver enkelt av oss og hele fagmiljøet samlet: forelesere, studenter, ikke-pedagogisk personale og eksterne midler. Tilgjengeligheten av et bredt spekter av studiemuligheter, sterke bånd til næringslivet, utdanning, sosiale og kulturelle verdener, til vårt nære samarbeid med arbeidslivet, overføring av kunnskap og teknologi og strategi for internasjonalisering, garanterer våre kandidater et omfattende trening gjennom oppkjøp og utvikling av vitenskapelige og tekniske, språklige, relasjonelle og kulturelle ferdigheter, og dermed forberede dem til å svare kompetitivt til kravene til et grenseløst arbeidsmarked, men også gi dem med krav til å skape og utvikle seg selv, ved å oppmuntre til kreativitet og entreprenørskap . Bestemmelsen av livslang læring programmer også gi rom for de som allerede er høyere utdanning innehavere eller som allerede er i arbeidsmarkedet, nødvendig tilpasning til nye utfordringer og nye krav. Vi vet omfanget av utfordringene og vi er fullt klar over hvilken rolle og ansvar IPCB i landets fremtid og utvikling av regionen. Men vi antar at dette tilstand og engasjement til å lede dette prosjektet serverer kunnskap og folket. Velkommen til Castelo Branco Polytechnic Institute! [-]


AESE – School for Management and Business

Kurs Portugal Lisbon Porto October 2018

AESE - Skole for Management og Business er og institusjon dedikert til forberedelse og forbedring av næringslivsledere. På AESE, programmer, seminarer og pågående utdanning programmer etablere diskusjonsgrupper, generering av kommunikasjon og ideer, og verktøy av virksomheten som er relevante for effektiv styring av organisasjoner og bedrifter. &nbsp Vår misjon AESE misjon består i å tilby opplæring for ledere av portugisiske selskaper, fremme deres virksomhet kunnskap… [+] og utvikle sine beslutningsprosesser kapasitet. Programmene er strukturert for å omfatte målsettinger som for eksempel slik at deltakerne å dra nytte av dem på lang sikt, forbedring av de rundt dem, og for å gi et effektivt bidrag til nye utfordringer samfunnet står overfor. &nbsp AESE er en unik organisasjon på grunn av visse egenskaper basert på: Internasjonal visjon, som kombinerer en komplett overordnet analyse og forståelse av ulike kulturelle, institusjonelle og sosiale dimensjoner relevant for business management. Generell ledelse perspektiv knyttet til selskaper, problemløsning, utfordringer og ledelse muligheter. Undervisning kultur som bistår deltakere i kontinuerlig spørre seg selv hva, hvordan og hvorfor i business management. Menneskelige verdier og etikk som er grunnleggende for personlig vekst og kontinuerlig utvikling av selskaper Troen på at selskapet ledere kan ha stor innvirkning på mennesker og samfunn som angår egen profesjonalitet, integritet og entusiasme, for å fremme sosial og samfunnsansvar. Personlig nærhet av professorene i selskapets ledelse * Streng og up-to-date studier av aktuelle problemer i verden av virksomheten; &nbsp&nbsp&nbsp Personen i midten av organisasjonen AESE anser selskaper som skal samfunn av mennesker, og ledelsen bør fokusere på dem: adekvat behandling av ansatte, opprettelse av et selskap atmosfære gunstig for utviklingen av personell; bygge sterke, dynamiske team, og danner relasjoner basert på personlig tillit. &nbsp De etiske og moralske verdier institusjonen er basert på sosiale Lære av Kirken, en rettesnor som har ledsaget sosial og menneskelig fremgang over hele verden. Disse verdiene understreker verdigheten og iboende rettigheter for hver person, og utgjør nøkkelen til suksess på lang sikt i en organisasjon, så vel som i samfunnet. AESE mener at forbedring og velvære folk bør være en prioritet i alle deler av forvaltningen. Det er den eneste sanne veien til fremgang, i verden av global virksomhet, kan skape sosial og økonomisk langvarig bærekraftig fordeler. [-]