Keystone logo
© Carrianna Field
Centro De Estudios Financieros CEF

Centro De Estudios Financieros CEF

Centro De Estudios Financieros CEF

Introduksjon

Din trening, fremtidens garanti

Vårt mål er å sikre at studentene når sine faglige mål, så det legges særlig vekt på personlig behandling med studenten, individuell oppfølging av deres faglige løp utføres og den støtte og veiledning de trenger gis.

CEF-aktiviteter dekker interessene og opplæringsbehovene til:

  • hovedfags- og lederstudenter.
  • personer som ønsker å bli med i private selskaper som ekte spesialister, uten erfaring i arbeidslivet.
  • mennesker som ønsker å konsolidere og forbedre sine kunnskaper og ferdigheter for jobben.
  • de som søker å være en del av administrasjonen.

I tillegg tilbyr CEF omfattende opplæring og rådgivningstjenester til bedrifter både for skreddersydd opplæring av deres ansatte og for utvelgelse av deres fagfolk, gjennom jobbbanken og avdelingen for forretningsorientering og opplæring.

CEFs strategi er basert på fire grunnleggende pilarer:

  • utarbeidelse av et unikt teoretisk og praktisk materiale som hele tiden oppdaterer seg.
  • tilgang til egne publikasjoner med faglig innhold (magasiner, bøker, dokumentardatabaser).
  • opprettelse av nye spesialiserte kurs, veiledet av en stab av professorer og eksperter i hvert emne.
  • anvendelse av nye pedagogiske systemer, som fremhever implementeringen av en Tele-Training Platform (CEF Campus) der studentene vil finne flere tjenester lagt til opplæringen.

Institusjonelle relasjoner

CEF opprettholder institusjonelle relasjoner med forskjellige offentlige og private institusjoner, blant annet bør følgende fremheves:

  • Universidad Complutense de Madrid
  • Det polytekniske universitetet i Madrid
  • Universitetet i Alcalá
  • Advokatråd
  • Register for økonomer og skatterådgivere (REAF)
  • Den spanske sammenslutningen av skatterådgivere (AEAF)
  • Spanish Association of Business Schools (AEEN)
  • Council of Business Owners, Council of Social Graduates
  • Administrative ledere
  • Ungdomsinstituttet
  • Kvinneinstituttet

Opposisjoner

Vi kan bekrefte at en stor del av de ledende tjenestemennene som for tiden innehar de mest ansvarlige stillingene i Spania har gått gjennom klasserommene til CEF.- og har blitt trent med vår metode.

  • Tid dedikert til ansikt-til-ansikt-timer: I hver fase av opposisjonen vil de nødvendige timene med ansikt-til-ansikt-timer bli indikert, som kan variere avhengig av forberedelsestidspunktet, for å oppnå de beste resultatene for studenter. Denne variasjonen kan i noen tilfeller påvirke de opprinnelig valgte dagene med oppmøte og til og med tidsplaner.
  • Virtuelt campus: Et raskt og smidig kommunikasjonsmiddel som mottar informasjon om opposisjonen, forberedelsesgruppen, kursplanleggingen og dokumentasjon. Du kan også stille spørsmål, motta veiledninger.
  • Forberedelsessystemer: Studentene kan velge mellom vår metodikk 100 % tilpasset nettbasert læring, delta på ansikt-til-ansikt-klasser i Madrid, Barcelona og Valencia eller forberede opposisjonen i en tele-ansikt-til-ansikt-modus.
  • Antall studenter: Vi har omtrent 5500 studenter som forbereder eksamener, men for oss er de Laura, Víctor, Carlos, Olga, Javier, María, Sara.
  • Lag: Alle våre trenere har vært motstandere, en garanti for stor kunnskap om fagene og øvelsene til opposisjonen de forbereder.
  • Agenda: Vårt tekniske forlag er ansvarlig for å utvikle agendaene og deres påfølgende oppdatering, tilpasse seg regulerings- og programendringer.
  • Metodikk: En av våre hemmeligheter er at vi tilpasser metodikken til hver type trening.
  • Øvelser: Det gjennomføres med jevne mellomrom simuleringstester av øvelsene som skal bestås, med påfølgende tilbakemelding fra trenerne.

Campus funksjoner

Undervisningssystemene vi bruker på CEF er fire: ansikt-til-ansikt trening, som vi tilbyr i våre egne sentre i Barcelona, Madrid, Valencia og Santo Domingo, tele-ansikt-til-ansikt trening, blandet trening og online opplæring. I alle systemer får vi mest mulig ut av bruken av ny teknologi, og gir studentene tilgang til vår virtuelle campus slik at de enkelt kan få tilgang til alle tilgjengelige ressurser: fora, pensum og studiehåndbøker, akademisk fremgang og mye mer.

presencial

  • Presentasjon av temaet. Eksperter på feltet og med lang erfaring i sektoren tar for seg innholdet i programmet.
  • Løsning av praktiske saker, som bidrar til å forstå virkeligheten. Den eneste måten å vite hvordan man skal reagere på problemer er å møte dem.
  • Offentlig utstilling. Elevene lærer å forsvare en idé offentlig.
  • Debatter og kollokvier. Elevmedvirkningen økes i timene.
  • Ny teknologi. Det mest moderne i pedagogikkens tjeneste.
  • Personlig avsluttende eksamen. Når det gjelder mestere.
  • Virkelige saker. Refleksjon og læring om eksempler på suksess og fiasko.
  • Kontinuerlige evalueringsaktiviteter, som lar studenten kjenne sin utvikling til enhver tid og fra begynnelsen av kurset/mastergraden for å oppnå maksimal ytelse.
  • Avsluttende kurs/masterprosjekt. Der alt som er lært i løpet av programmet demonstreres.
  • Strenghet og engasjement. I tillegg til å ha et meget høyt selvkrav, krever vi engasjement fra studentene. For å bestå våre mastere og kurs må studenten delta på 90 % av øktene, gjennomføre aktivitetene og delta i arbeidsgruppene og klasserommene.

online

På CEF - vi er veldig tydelige på at avstand ikke skal være et problem for læring, og det er derfor vi alltid har vært pionerer i bruken av nye teknologier brukt på trening som garanterer korrekt assimilering av konsepter.

Vi har en virtuell Campus der læreren publiserer en timeplan over aktivitetene som skal gjennomføres, slik at studenten vet hva de skal gjøre hver uke.

  • Vi har telefon- eller virtuell veiledning gjennom forum eller e-post.
  • Materialet vårt er spesielt utviklet av vår tekniske redaksjon for nettbasert læring. Bortsett fra dette tilpassede materialet, bruker vi audiovisuelle ressurser og komplementært materiale av alle slag, som lar oss få mest mulig ut av treningsopplevelsen.
  • Det sendes videoer som letter kunnskap om de mest kompliserte problemstillingene og motiverer til læring.
  • For å beregne antall timer for overvåking av treningshandlingen, må antall timer med undervisning ansikt til ansikt multipliseres med 2,5.

semipresencial

Noen av programmene våre er utviklet etter denne metodikken, som lar oss kombinere fleksibiliteten til nettbasert opplæring med ansikt-til-ansikt kontakt med klassekamerater og lærere. Dette er en perfekt balanse for de som ikke vil gi opp å være tilstede, men ikke har tid til å gå på time hver uke på grunn av sine faglige forpliktelser.

Teletilstedeværelse

  • Live klasser. I disse timene samhandler læreren med eleven, som kan stille spørsmål og delta som om det var en klasse ansikt til ansikt.
  • Klasserommet er nå virtuelt. Ved oppstart av kurset vil studenten få tilgangskoder til vår virtuelle Campus. Her vil du ha til disposisjon alt kursmateriellet i PDF, forklarende økter, en chat eller fora hvor du kan samhandle med lærere og klassekamerater eller aktivitetene du gjennomfører gjennom hele kurset.
  • Spesialisert lærerteam. Alle CEF-lærere er kjent med og spesialiserte seg på nettbasert opplæring, siden vi var pionerer innen denne utdanningsformen og vi har utviklet metodikken vår gjennom årene.

    Steder

    • Madrid

      General Martínez Campos, 5, 28010, Madrid

    • Madrid

      Ponzano, 15 28010, , Madrid

      • Barcelona

        Gran de Gràcia, 171, 08012, Barcelona

        • Valencia

          Alboraya, 23, 46010, Valencia

          Spørsmål