Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
Glenville State College

Glenville State College

Glenville State College

Introduksjon

Glen State College, ofte referert til som Lighthouse on the Hill, er West Virginia eneste sentralt offentlig college.

Grunnlagt i 1872 for å gi opplæring og praksis for vanlige lærere i vitenskapen om utdanning, har Glen State College gått sin opprinnelige oppgave, og for tiden forbereder studentene for yrker innen undervisning, business, arealressurser, musikk, liberal arts, vitenskap, rettssystemet, og menneskelige tjenester.

Med en innmelding av ca 1800 studenter, høgskolen har en gjennomsnittlig klassestørrelse på 15. The College innmelding består av studenter fra 24 stater og tre landene, og stolt inneholder mange førstegenerasjonsinnvandrere og minoritetselever.

Vår misjon

Glen State College gir en tradisjon for høy kvalitet på opplæringen gjennom innovasjon i design, levering og evaluering av programmer og tjenester, utvikling av arbeidsstyrken, og omfattende student tjenester; et fellesskap av aktive elever dedikert til livslang læring, effektiv undervisning, anvendt stipend, kreative aktiviteter, og service; lederskap som fremmer god læring, undervisning, kulturell vitalitet, og økonomisk utvikling i et globalt fellesskap.

Filosofi og kjerneverdier

Glen State College ble etablert i 1872 med det formål å tilby kvalitets utdanningsmuligheter for innbyggerne i West Virginia. Opprinnelig grunnlagt som en lærerskole, forblir Glen State College ledende i å forberede lærere. Sammen med sin vekt på læreren forberedelse, har høgskolen svart på behovene til West Virginia, og har utviklet flere programmer i en rekke områder. Skolen er forpliktet til seks kjerneverdier: student-sentrert, samfunnet, integritet, tradisjon, ledelse og familie.

Student-sentrert

Studenten kommer først på Glen State, og våre organisatoriske prosesser og beslutninger er styrt av hva som er best for den enkelte student. Vi bestreber oss på å fjerne barrierer og forbedre læringsprosessen, og hver lærere og ansatte medlem og administrator er personlig forpliktet til å betjene studenter i effektive og responsive måter uavhengig av hvem, når eller hvor.

Samfunn

Vi er et fellesskap av elever som verdsetter våre sammenhengende relasjoner med hverandre. Vi søker inkludering gjennom å lytte og samarbeid. Vi er kollektivt støttende til enhver tid gjennom åpen kommunikasjon og vi jobber sammen som et team på campus, hvor vårt arbeid tar oss, og i de samfunnene hvor vi bor eller virker.

Integritet

Vi er alltid sannferdig, etisk og ansvarlig for å gjøre det vi sier vi skal gjøre. Vi demonstrerer åpen tillit, respekt for vårt mangfold og rettferdighet i alt vi gjør. Vi er lydhøre, konsekvent og forpliktet til kontinuerlig forbedring på alle områder.

Tradisjon

Vi er stolte av vår rike tradisjon for å tilby høy kvalitet pedagogiske muligheter og verdien av utdanning for å skape futures. Vi holder våre tradisjoner i hevd som en måte å feire våre tidligere prestasjoner og som et grunnlag for å svare på nye muligheter og utfordringer i en stadig skiftende verden.

lederskap

Vi erkjenner et høytidelig ansvar for å lede. Vi forbereder for vårt samfunn ledere som er gjennomtenkt, produktive, engasjert og responsive borgere. Vi stadig fremme innovasjon, som beriker læringsmiljøer, og vi demonstrere fortreffelighet gjennom våre pedagogiske programmer og tjenester.

Familie

Vi er en sterk familie som gjenspeiles i vår omsorg, pleie og merket vennlighet, som skiller oss fra andre. Vi opprettholde en kultur som respekterer hverandre og vårt mangfold, samtidig som støttende individuelt og som et team. Vi aktivt kommunisere og engasjere vår utvidede familie, enten de er foreldre, studenter eller andre venner av vår institusjon.

Steder

  • Charleston

    200 High Street

    Spørsmål